Santa Monica College.

söndag 4 februari 2007 - onsdag 19 december 2012

This is it .. Jag ska till USA och plugga..fattar ente riktigt att detta verkligen händer, men det gör det. Jag ska njuta av livet så mkt det bara går.. Ödet får visa mig vägen..

Slutat jobba som sjuksköterska
lördag 30 november 2019 - Sverige

2 år sedan sista inloggningen. Trots att USA äventyret sedan länge är över skriver jag här ändå till och från. Har alltid tyckt om att skriva. Vem hade kunnat tro att jag idag har sagt upp mig och slutat jobba som sjuksköterska.? Något som jag har trott varit meningen med mitt liv. Den

Senast aktiv - från Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
Hälsning från en svunnen tid..
fredag 17 november 2017 - Sverige

Wow, var längesen jag var här inne. När jag läser mina inlägg såhär sent på natten inser jag hur annorlunda livet såg ut då. Det var verkligen den bästa tiden i livet. Saknar det som fan. Idag har man hunnit bli 32 år och med åldern blir man mindre knäpp och galen också. Man blir

Senast aktiv - från Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
Tillslut blev jag sjuksköterska.
fredag 10 januari 2014 - Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige

Tillslut gick det! Efter 7 års kämpande, resande runt jorden och spenderat mycker CSN lån och lagt ner enormt mkt energi tar jag nu examen på torsdag. Jag har fått jobb på sjukhuset här också vilket är grymt! Nu har jag hela världen framför mig! Tanken är att stanna i Sverige i 2-3

Senast aktiv - från Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
19 december 2012 hade varit min examensdag.
tisdag 18 december 2012 - Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige

Hade jag stannat kvar i USA hade min examensdag varit imorgon faktiskt, 19 dec 2012. Med facit i hand såhär 2år senare, var det starkt av mig att återvända till Sverige. Tar sjuksköterskeexamen nästa jul istället, vilket ej gör så mkt. Plugget har gått bra och brinner man för något så

Jag kom in.
lördag 22 januari 2011 - Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige

Jag kom in på Sundsvalls sjuksköterskeutbildning. Jag kom in efter många om och men. Otroligt, men jag kom in. Har hamnat i en väldigt bra klass, bara 3 år kvar, sedan hoppas jag åka iväg till USA. Min praktik ska jag göra där iallafall. Jag kom in. Tålamod. Tålamod. Nu ska jag inte