Övervintring på Koh Lanta 06/07

tisdag 24 oktober 2006 - fredag 23 mars 2007

Äntligen dags för vår första säsong i vårt nya hus på Koh Lanta.

Hej igen
lördag 14 april 2007 - Malmö, Skåne län, Sverige

Vill bara säga att vårt hus finns numera till beskådande på www.lantahideaways.com. Gå in på Boende & transfer - Southern Residence Villas - C5.

Hemma igen
tisdag 27 mars 2007 - Malmö, Skåne län, Sverige

Jaha, så var man hemma i Malmö igen. Härligt soligt, men "lite" svalare än Koh Lanta... Hemresan var dryg, men gick bra. Bella fick shoppa av sig på MBK i Bangkok innan vi reste till London. I London hade vi ett antal timmars väntetid, så vi tog tunnelbanan till city. Gick en runda i Hyde

Görans inlägg
tisdag 13 mars 2007 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej alla!! Tack för alla mejl och kommentarer på resedagboken, det är verkligen roligt att höra ifrån er på dessa sätt, man känner sig inte isolerad och så långt ifrån. Nu har vi snart varit här i 5 månader och det är dags att resa hem. Men va fan, vi är ju redan hemma. Varför

Två veckor kvar...
onsdag 7 mars 2007 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Nu är det tidsmässigt bara som en ordinär semesterresa kvar. Två ynka veckor... suck! Tur att vi ska tillbaka till hösten :-) Men det ska samtidigt bli härligt att komma hem och träffa er alla nära och kära som vi saknat så mycket under vår tid här. Också hörde jag glada nyheter

Utflykt
onsdag 28 februari 2007 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Förra veckan var vi ute tillsammans med familjen Malmquist på en härlig heldagstur med longtail-båt bland öarna utanför Lantas östkust. Noll turister (ja – förutom oss då). De andra longtail-båtarna som var ute var fiskare. Ute bland mangroveträden matade vi aporna som bor där, med