tranquilo backpackers, george och nattis i sydamerika

onsdag 28 februari 2007 - fredag 1 juni 2007

nattis och george åker till sydamerika i februari. flygresan går fram och tillbaka till buenos aires. en ungefärlig resrutt är planerad, sen får vi se hur det blir.

siiiiiii, siiiiii!
måndag 4 juni 2007 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

två dagar har vi varit hemma och det har varit en fin helg, med fint väder och många fina återseende. humöret håller sig uppe, tro det eller ej, fast vi nu är på fast mark igen och det kändes lite i ena ögonvrån när vi lämnade Buenos Aires. den sista tiden hann vi med båda sidorna av

har i argentina
lördag 19 maj 2007 - Salta, Argentina

Nu har vi kommit till argentina, efter att "fastnat" ngra dagar i chile... att fastna i chile var inte sa hemskt och det kanns trakigt att vi inte har tid att resa runt mer i chile.... hur som helst hamnade vi i en lite stad i norra chile som heter san pedro de atacama, det ligger valdigt nara

På väg till Chile
måndag 14 maj 2007 - Nasca, Ica, Peru

Efter att varit i Peru i 10 harliga dagar ror vi oss ner till Chile. I Peru har vi skrattat och festat i Cusco, skadat spektaklet Machu Pichu, solat och akt sandboard i oasbyn Huachina, tittat pa en massa gammla strack som bildar haftiga figurer i Nasca och Nattis har hostat (Bilder finns). Allt

Death Road
lördag 28 april 2007 - La Paz, Bolivia

Jag ville bara saga att death road ar inte alls sa himla harmlos. En Israel dog forra veckan under en liknande tur som jag akte pa. Det va hart, mycket hart ska ni veta. Men jag overlevde och dessutom har jag nu en t shirt som bevis pa min mod och skicklighet. G

du har en orm dar, pa din choklad!
fredag 27 april 2007 - La Paz, Bolivia

Vi akte fran rio, 30 timmar med buss till Corumbá, som ligger pa gransen till Bolivia i ett traskomrade(Pantanal), lika stort som Frankrike... Pga konstiga system och losningar i Brasilien stannade vi dar i 2 natter innan vi begav oss till Santa Cruz i Boliva med tag, 15 timmar. Taget som kallas

tranquilo backpackers, george och nattis i sydamerika

183 Bilder 7 Besökta platser 12 Dagböcker