Dumbo & Pinochio gör världen - bättre

lördag 25 november 2006 - onsdag 26 september 2007

[b][/b]bring it on

fint på toppen

"nu går det inte längre", sa min kropp och bröt ihop. det var snart tva manader sedan den såg sin sista nyktra dag. nu sitter vi har skitförbannade och snörvlar ikapp. jag har inte tid att var sjuk i buenos aires. sedan jag lämnade hästranchen utanfor salta har jag varit tvungen att

hästar och sånt
fredag 4 maj 2007 - Salta, Argentina

vissa platser bubblar och fräter tills de sitter fast som tatueringar under huden och man kan eller vill aldrig aldrig lämna. här finns vajande avokado- lime- och mandarinträd i trädgarden, trettio glänsande hästar i hagen, rödrutiga långbord överfyllda av värme och vin, fåglar med

it´s all over
tisdag 17 april 2007 - Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige

sedan bengtsson och jag skildes åt i bolivia har jag: köpt en ännu fulare klocka än hennes. ätit kött varenda dag. spenderat en förmögenhet på lyxiga hotell med toalettsits på toan, varmt vatten i duschen, kabeltv, dubbelsäng och frukostbuffé. köpt smycken för 200 kronor -

dont be sad, two out of three aint bad
lördag 14 april 2007 - Salta, Argentina

det hela borjade en solig dag i sucre. min vapendragare och jag var pa vag till en pizza nar vi plotsligt kom fram till att vi faktiskt skulle forsoka leva och overleva utan varandra ett tag. kvallen innan hade vi mött en kul tva meter hög israel som jag till slut beslöt mig for att resa vidare

all good things must come to an end
tisdag 27 mars 2007 - La Paz, Bolivia

alla världens fåglar började sjunga när vi såg dem sitta där och spela schack. våra älskade norrmän- jacob och henning. den forsta kvallen visade vi la paz i äkta geiranger-anda hur man festar. hotelldirektören var inte lika imponerad och hade mage att hota med att tillkalla polis mitt