*Nannytrippen*

måndag 11 december 2006 - torsdag 3 januari 2008

Mjukstartar med tre veckors härlig semester i Thailand, sen börjar allvaret! Träffar familjen jag ska vara nanny i 4 januari i Brisbane, för att sedan "turista" med de ner till huset i Canberra...

On my way
torsdag 3 januari 2008 - Melbourne, Victoria, Australien

Snart sa lamnar jag oz... 5 timmar kvar.. det e hetl galet... ska forsoka fa satt mig ner o sammanfatta aret litegrann nar jag kommit till NZ. Falls Festival var helt SJUKT kul! Great Ocean Road igar var ocksa helt sjukt :) ska rusa vidare! Hoppas nyar var bra! God fortsattning! Puss

Gott Nytt Ar
fredag 28 december 2007 - Melbourne, Victoria, Australien

Avsked ar taget - sjukt jobbigt men sant e det! Ar i melbourne sen nagra dar tillbaka, hanger med killarna fran Canberra, det innebar strippklubb och cricket - mkt intressant! Toppenvader osv osv.. aven om solen vagrade att visa sig pa sjalvaste julafton, jag som siktade pa poolparty o allt....

GOD JUL!
söndag 23 december 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

Himmel o pannkaka - imorn e det julafton! Solen har tittat fram pa oss idag sa jag o Glenn akte till Coogee beach, mkt trevligt men blasigt. Dessvarre kan jag inte skryta med nagon som helst branna for tillfallet - vadret har vart skit helt enkelt det senaste... suck o pust! Har lamnat Canberra

11 manader

Kan ni forsta - 11 manader har jag varit har nu. Det ar faktiskt helt galet vad tiden har gatt fort om jag far saga det sjalv. Har jobbat pa en TO DO-lista idag och dessvarre verkar den aldrig vilja ta slut, dyker bara upp nya saker hela tiden. Jag kanner mig helt slut - sover inte sa bra pga

Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Tassie Tassie Tassie.... :)
onsdag 28 november 2007 - Canberra, Australian Capital Territory, Australien

Hej pa er, jag har det sa bra, sa bra..... Har haft sa mkt mer semester an vad jag egentligen skulle. Akte over till Tasmanien o halsade pa James kusin o hennes kompisar, forra veckan. Forst tog jag dock en liten tur till Kiama - dar mina underbara grannar Karen och Wiebrant just kopt en lagenhet.