Central A

lördag 9 december 2006 - söndag 22 april 2007

Ta mig från Mexico till Panama city..

Regn,regn,regn....
torsdag 5 april 2007 - David, Chiriquí, Panama

Hur ska jag borja den har gangen da??? Efter sist att vi lamnade min lilla paradise o och lilla chicquita(som bananerna),super gullig liten carribien girl pa 2ar som alltid sprang efter och ryckte mig i byxorna for att fa komma upp...Iallafall,ifran Nigaragua och sikte ner emot gransen till Costa

Corn Ilands...

Kom tillbaka till bluefields igar ifran corn ilands efter 16 dagar,som ar 20 minuter ifran med ett litet gulligt propeller plan eller 5 timmar med bat..Och jag kan ju saga att jag foredrar planet!! Corn iland ar bland dom finaste stranderna jag har varit pa,kanske inte bara for utseendet skull men

Miss Nigaragua...
tisdag 13 februari 2007 - Estelí, Nicaragua

was up!!! Ja inte mycket har val hant i natur och upplevelse fraga sen sist jag skrev forutom dykning i Utilla Honduras,som va okej,inte alls lika mycket farger och fiskar som i Thailand,men det va coolt att se en havs skolpadda liggandes pa botten och som sen simmade ivag,den va ca 1meter lang och

Crossing borders!!!
onsdag 31 januari 2007 - Copan Ruinas, Copán, Honduras

Hejsan hoppsan,long time no speak!!! Har inte skrivigt pa ett tag for att under dom senaste veckorna har vi hoppat runt ganska mycket! Men vi lamnade San pedro(guatemala for ca 1 vecka sen (tror jag,man har ju inte koll pa varken dagarna,veckorna eller tiden,vet att jag ska vara i panama den

Hola amigos...
torsdag 18 januari 2007 - Antigua Guatemala, Sacatepéquez, Guatemala

Lite spanska har val fastnat i skallen,nu har det gatt ca 2 vecor sen vi kom hit och 10 spanska lektioner senare. Det ar ju inte en dans pa rosor att lara sig ett nytt sprak precis... Och Mike som jag delar rum med tycker ju sjalvklart att verben ar lattare,praktiga engelsman,som ska lata sa