Regn,regn,regn....
torsdag 5 april 2007 - David, Chiriquí, Panama

Hur ska jag borja den har gangen da??? Efter sist att vi lamnade min lilla paradise o och lilla chicquita(som bananerna),super gullig liten carribien girl pa 2ar som alltid sprang efter och ryckte mig i byxorna for att fa komma upp...Iallafall,ifran Nigaragua och sikte ner emot gransen till Costa

Corn Ilands...

Kom tillbaka till bluefields igar ifran corn ilands efter 16 dagar,som ar 20 minuter ifran med ett litet gulligt propeller plan eller 5 timmar med bat..Och jag kan ju saga att jag foredrar planet!! Corn iland ar bland dom finaste stranderna jag har varit pa,kanske inte bara for utseendet skull men

Miss Nigaragua...
tisdag 13 februari 2007 - Estelí, Nicaragua

was up!!! Ja inte mycket har val hant i natur och upplevelse fraga sen sist jag skrev forutom dykning i Utilla Honduras,som va okej,inte alls lika mycket farger och fiskar som i Thailand,men det va coolt att se en havs skolpadda liggandes pa botten och som sen simmade ivag,den va ca 1meter lang och

Crossing borders!!!
onsdag 31 januari 2007 - Copan Ruinas, Copán, Honduras

Hejsan hoppsan,long time no speak!!! Har inte skrivigt pa ett tag for att under dom senaste veckorna har vi hoppat runt ganska mycket! Men vi lamnade San pedro(guatemala for ca 1 vecka sen (tror jag,man har ju inte koll pa varken dagarna,veckorna eller tiden,vet att jag ska vara i panama den

Hola amigos...
torsdag 18 januari 2007 - Antigua Guatemala, Sacatepéquez, Guatemala

Lite spanska har val fastnat i skallen,nu har det gatt ca 2 vecor sen vi kom hit och 10 spanska lektioner senare. Det ar ju inte en dans pa rosor att lara sig ett nytt sprak precis... Och Mike som jag delar rum med tycker ju sjalvklart att verben ar lattare,praktiga engelsman,som ska lata sa

San pedro la laguna...
söndag 7 januari 2007 - Antigua Guatemala, Sacatepéquez, Guatemala

Kom in igar med Mike till san pedro la laguna som ligger ca 1000 meter uppe bland bergen och dar i finns det en stor sjo,bergen runt om ar gron,bruna med blandad storlek pa traden,3 vulkaner ligger runt om och 2st ser vi fran rummet som kostar 80kr-veckan..utsikten ar den basta jag haft.. Hela

varmt och svettigt...
lördag 30 december 2006 - Antigua Guatemala, Sacatepéquez, Guatemala

Nu sitter jag i Guatemala (antigua) med 2 killar som jag har rest med i 4 dagar (Eng och Ita)...Mexico va sa dyrt sa jag akte ner i Belize i 2v,men det va inte mycket billigare det.... Belize va kul,mycket carribien wibes,rasta snubbar med brytning pa engelska och jamaicanska...och stenade 29tim om

sand mellan tarna..
söndag 17 december 2006 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

Eftersom man har sa svart att rora pa sig sa tog det 2 dagar extra att komma ner till Tulom.. Nu e jag har!,inte har det hant sa mycket mer an att man tanker pa hur skont det ar att glida runt med solen i ansiktet... Imorgon ska jag hyra en cyckel och aka a titta pa gammla maya tempel i

Jag diggar mexarna redan
torsdag 14 december 2006 - Playa del Carmen, Quintana Roo, Mexiko

Tjenis hot dog.... Har tagit mitt vita lilla arsle ner till Playa del carmen,lite dyrare har med,mycket folk fran USA,fina hotel och riktigt, riktigt,riktigt bra strander..Har bara slappat och spelat volleyboll idag eftersom solen kom fram ett par timmar... det gar att hitta lite billigare men det

morgon-ol pa G.....
måndag 11 december 2006 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Sitter i Mexico bland alla banditer.. inte mycket har hant,det ar andra dagen det regnar och da tanker jag inte rora pa mig.. cancun ar val mera for den som vill ha semester i 2v och slosa lite mera,jag bor down town,6km ifran stranderna... men aker val ner for att se hur det ar... jag bor i door