Luffa i australia och Thailand

tisdag 21 september 2004 - fredag 13 maj 2005

SKRIV MER KOMENTARER FFS!!!! snalla..... Sju slackers packar ryggsäckarna och beger sig mot Sydney för att leva, bo och festa! :-) Sydney först ett par månader, sen Nya Zeeland ett tag sen tillbaka till sydney för att resa upp längs kusten, typ.

ähh, nu drar vi hem...
tisdag 10 maj 2005 - Bangkok, Thailand

Jahapp, om ett par timmar kommer taxin for att ta oss till baten som ska ta oss till bussen som ska ta oss till bangkok. Resan borjar narma sig sitt slut. Koh pangang ar lite av en partyo med fester som, i storleksordning, full moon, half moon, och black moon party. Sjalvklart lyckades vi planera

Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
stay three weeks, sen we go home
fredag 29 april 2005 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

nar man plotsligt ser en bebiselefant komma lunkande i morkret med ett blinkande cykellyse fastsatt pa svansen sa betyder det att man antingen befinner sig pa bengt-akes budgetcirkus ute vid granby ishall eller att man ar mitt i bangkok, thaliands huvudstad. For oss ar det det senare och det kanns

Avrundning
lördag 23 april 2005 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Tjenahejsan! Det ar nu dags for mig att avrunda den har australienresan! Jag har spenderat de senaste 4 dagarna sjalv har i byron och det har varit helt fantastiskt! :) Skamt astido, sjalvklart har jag saknat grabbarna men det har faktiskt varit ganska skont att vara sjalv ett tag. Dessutom har

Same same but different
torsdag 21 april 2005 - Bangkok, Thailand

Hej! Vi far be om ursakt for att vi legat lite pa latsidan vad det galler resedagboken. Ni som kanner oss vet att vi ar riktigt duktiga pa att skjuta upp sana har tidskravande saker. Nu ska ni iallafall fa en liten uppdatering pa vad som hant sen sist. Senaste gangen vi horde av oss var i Hua Hin.

Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
kamerajavlen gick sonder i byron...

Sa sitter man har igen.. Det har val gatt ca 4 manader sedan man utnytjade internetcafeet i manly. Har har man suttit sa manga ganger och plitat i denna dagbok, last och skickat mejl och last spannande fotbollsresultat som man senare diskuterat i lghn som bara ligger fem minuter har ifran... Det