LatinAmerika

söndag 7 januari 2007 - tisdag 27 mars 2007

Jag ska resa snart och jag flyger ensam! Känner mig lite skrajj men det ska nog gå bra! Första gången jag åker så långt, så det är en helt ny upplevelse...få dock se hur jag klarar mig med åksjukan... *SPYR* hahahaha...

Oj Oj OJ, NEW YORK I LOVE
måndag 26 mars 2007 - New York, USA

Asso ja vad kan jag saga, jag faller, ar helt kar i nueva York!Love it!Vi anlande hit och bor po ettstalle med monga andra ungdomar, var.. jo mitt i manhattan, har vart uppe i empire state building och det var en nice view!Sen har vi gjort allt man kan gora i new york typ, jag alskar denna stad

SALT SALT SALT, HMMM GRYMT ATT SE
onsdag 21 mars 2007 - Uyuni, Bolivia

Jaaa jag borjar val med att beretta att vi vart i Salat De Uyuni, vilket ar en saltoken, har aldrig sett nogot liknande! Men men, bilderna ar dock inte mina och de andra har jag ej lyckats fo upp! ç Ja iaf, resten komemr po engelska for det ar basta beskrivningen jag kan ge..... Sorry om du

Massage,Vinprovning, Macchu Pichu Farval, Bussresor, ridning,Bolivia
lördag 10 mars 2007 - Copacabana, Puno, Peru

Hej hej! Igor kom vi fram hit, till Copacabana, vart ligger det? Jo i Bolivia. Innan det var vi som sagt i Cusco, fin staad, har haft kul, traffat monga manniskor. Sen fron cusco okte vi till Macchu pichu.. och vd ar det? Det ar val ett slags fenomen, som ni ser po bilderna, det var en man som

Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
Colca Del Canyon, Vackert, berg, varma kallor, mumier, Coca..
torsdag 1 mars 2007 - Arequipa, Mollendo, Peru

Hmmm ja varfor so tett? Jo for att det inte ska bli so mycket. JAG HAR ATIT M, M, M, M, M, MARSVIN! GOTTI GOTTI, MEN SISTA GONGEN FICK JAG HJARNAN OCH TANDERNA HAHA! SEN SO HAR JAG ATIT ALPACKA! ASSO FINNT KOTT!! GOTTI GITTI! Vi har vart po en tvo dagars tour till Colca del Canyon, det var

Huvudstaden Lima, Sightseeing, Skellet, Mumier, Shopping, Fiesta
måndag 26 februari 2007 - Arequipa, Mollendo, Peru

Namen namen tjaba dar! Ett tag sedan, varfor? Jo for att jag har det so kul kul kulllllllllll! Ja iaf, det sista var att vi ska till huvudstaden Lima, vi okte 10 timmar i en lyxbuss, sov halva vagen iaf, jattebra filmer och lugn gammal music! Lima var fint och bjod po mycket fina byggnader