Från en Ö till en annan

tisdag 13 februari 2007 - torsdag 1 mars 2007

Helena "kartlasaren" Jakobsson och Alexandra "fotoarkiv" Ojefors virrar runt i Palma de Mallorca.

Checka in och käka upp.
fredag 2 mars 2007 - Visby, Gotlands län, Sverige

Da var jag hemma igen. Sista dagarna pa Mallis var soliga pch roliga! Finns inte sa mycket mer att saga.. Pa mandageftermiddag akte vi med flyg till Bergamo for att sen ta buss till Milano! Dar vi var i mindre an ett dygn och traffa Kakan, Nea o Emelie. Vi tog de lungt och prommenera runt i stan,

Hopp Hopp rein in Kopp!
lördag 24 februari 2007 - Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Hej och gutten tag! Fodelsedasgkvallen blev firad pa tyskt vis tillsammans med vara tyska cyklistkompisar och cirka 200 andra galna tyskar. (pa ett stalle som jag just nu inte kommer ihag namnet pa). Stallet var stort och proppfullt. Medelaldern var valdigt hog men sa var oxa stamningen! Olen

Cumpleaños Felizzz!
torsdag 22 februari 2007 - Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Hej hopp! Idag ar de exakt 20 ar sen jag foddes! Weiii! Dan borjade med att jag vaktes av Hellepelle som gratta mig med ett paket inslaget i ett tacke (man tager vad man haver) jag fick ett par jatte sota roda skor som kommer andvandas flitigt i sommar! Har aldrig forut firat min fodelsedag med

Senast aktiv - från Visby, Gotlands län, Sverige
Ingen sol i tyskt omrade.
tisdag 20 februari 2007 - Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Buenos tardes! Idag nar vi vaknade sken solen som aldrig forr. jag och helena stutsar upp halv nio ( efter att helena pratat och fnittrat i somnen hela natten, inge vidare bra somn for mig nej) for att gora oss redo for en da pa stranden. Efter den beromda frukosten drar vi oss ut och upptacker

Mycket har hant!
måndag 19 februari 2007 - Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Hola! Resan Ner: Med bat, buss och ett antal flyg tog vi oss ner till Mallorca. Resan gick forvanansvart bra med tanke pa hur vi befarade. De roligaste under trippen var: * Den valdigt nastappta kvinnliga speakern pa arlanda flygplats. * Nar Helena kom pa att hon glomt sin bikini. * Nar vi sitter