93 dagar i Asien...

tisdag 20 februari 2007 - torsdag 24 maj 2007

Åker från ett kallt Sverige till ett varmt Thailand. Där vidare till Malayisia, Singapore, Kambodja och Vietnam. Vi ses där!

Stuck in Bangkok!
måndag 14 maj 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej alla! fortsatter med det sista fran Vietnam. Efter den trevliga staden Hoi An tog vi denna gang buss istallet for tag vidare till Hue. Vagen dit var ganska ball. Akte over stora berg pa sma smala ringlandes vagar. Vacker utsikt! Hue var sadar tyckte vi. Ingen strand och ingen storre stad man

Shop till you drop!
fredag 4 maj 2007 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Wohoo! sa jag nar vi val framme i Vietnam och skulle ta ut pengar. 3 miljoner kom ut ur luckan, 3 miljoner! Fast trakigt nog rackte dom inte sa lange, en cocacola kostar 10000 har =). Haft det riktigt bra dom har veckorna i Vietnam. Vi visste inte riktigt vad vi hade vi hade att forvanta oss utav

Miss earth 2007
lördag 21 april 2007 - Huê, Thua Thien-Hué, Vietnam

Hej!Nu har det blivit andrade planer. Vi har bokat om varan flygbiljett hem till Sverige till den 14:e maj istallet. Detta pa grund av en Italienare som jag fick ett mail av for ett tag sen. Han ville att jag skulle skicka in en ansokan till miss earth 2007. Det var massor av saker att fylla i och

Lite mer om Kambodja
torsdag 19 april 2007 - Hội An, Quang Nam, Vietnam

Hej pa er! Nu har jag tagit mig i kragen och tankte skriva i dagboken igen. Borde skriva lite mer ofta sa att inlaggen inte blir sa langa men det sager jag ju varje gang... Ska skriva klart det sista om Kambodja for sen har jag massa skoj att beratta om Vietnam =) Kambodja resan ar nog en utav

Spread the word
fredag 13 april 2007 -

Hejhopp! Nu ar varan Kambodja tripp slut och vi har gjort massor. Har varit valdigt kulturella pa dagarna for att sen ha sena natter med vara brittiska vanner. Ungefar 50% av Kambodjas befolkning ar under 18 ar. Så må tro att vi har sett ungar i mangder. Finns barn overallt och tyvar ar det