Friluftsliv

måndag 15 november 2004 - tisdag 15 februari 2005

forst bangkok och sen resten av thailand (mest soder och en aning norr), lite laos. jag (lina), ida, karin (hemma nu men anda delaktig), camilla, johan och adam. tre manader allt som allt, tre veckor kvar for mig och ida, tva for de andra.

hejda
måndag 14 februari 2005 - Bangkok, Thailand

om en timme sitter vi i taxin pa vag till flygplatsen. det kanns skont fast lite sorgligt. det ar nu man kommer pa vad man missat att gora.. men det far vi gora nasta gang. vi var pa mordarmuseumet idag. behallare med spadbarnslik i, gamla skjortor fargade av blod fran knivmord, skelett med

tyvarr
söndag 13 februari 2005 - Bangkok, Thailand

forsokt i en halvtimme att lagga ut bilder, men tyvarr fungerar det inte alls och resulterar istallet i att jag blir ilsken och vresig. sa nu ger jag upp och lagger upp dem nar jag kommit hem istallet. trakigt, eller hur? dagen: marknad med ca 20 000 stand, massa massa manniskor och massa massa

sopin boat trip
onsdag 9 februari 2005 - Bangkok, Thailand

igar akte vi en runda runt on med longboat. snorkling, bada, ata lunch osv. visst gjorde vi allt det dar men det naddde inte riktigt anda fram. vi skulle tex aka till koh ma. vi susade forbi den lilla on och killen som korde pekade och hasplade ur sig: koh ma, see, see. sen drog vi till nasta

pool party
lördag 5 februari 2005 - Bangkok, Thailand

vart guest house har pool party ikvall. pool party. det blir mitt forsta. onska mig lycka till. vidare kan jag beratta att ida lyckats bra med sin dykning och att jag lyckats bra med.. ja, allt som jag har forsokt med. precis atit tonfickmacka, alldeles utsokt i thailand. thaimaten ar ocksa god,

greetings
torsdag 3 februari 2005 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

ida dyker och jag dricker te pa guesthousets restaurang. sa spenderas dagarna pa koh tao. bilder ar pa vag, med bland annat johan iford sin tjusigaste sarong (han har akt till bangkok med adam nu, dar han vanjs av vid idas och mitt daliga inflytande) och liselott, en charmig tjejvovve som har sitt