Mystisk rundresa

torsdag 5 april 2007 - fredag 20 april 2007

Tillbaka till Ryssland för att titta på lite nya städer, bl. a. St Petersburg, Novgorod och Pskov. Detta tillsammans med Lärarn som utsett sig själv till reseledare, haha! Efter det fortsätter jag för egen maskin ner mot Vitryssland, för att fota och filma. Ska bo i samma kloster som för 2 år sen, och hoppas att människorna jag träffade då fortfarande finns kvar.

hemma
onsdag 18 april 2007 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

i växjö jalla fall så mycket har hänt och så mycket att förtella men det får bli muntligt till dom som orkar lyssna lite kort i alla fall besöket på kolchozen var minst sagt intressant men till deras stora förtvivlan lyckades dom inte övertala mig om att statligt jordbruk var

korta reflektioner
lördag 14 april 2007 - Minsk, Minsks voblasts, Vitryssland

kom fram till baranovichi efter nagra timmars resande och mycket nervositet akte rally-taxi med snalla Vitalij som tog kurvorna i 140 upptackte att det ar samma kansla att flyga fram over haliga landsortsvagar i full knop som att fa vattenplaning satt och sympatibromsade med foten lite da och

ensam i ryssland
onsdag 11 april 2007 - Novgorod, Novgorod, oblast, Ryssland

nu sitter 42 av gruppen i bussen pa vag mot gransen och en Annice sitter kvar i Pskov det var sa sorligt att vinka av alla har sovit lite o vantar pa Vitej som ska kora mig till taget om tre timmar fragade venligt pa receptionen om jag kunde lamna bagaget dar men det fick jag bestamt inte blev sa

skjuts till botten
tisdag 10 april 2007 - Pskov, Pskov, oblast, Ryssland

sitter i Pskovs Rinkeby bakis och skakis det blev en lang natt inatt satt forst pa lenin-haket och drack ol sen drog vi vidare till en teater och spelade rysk biljard sa sjukt svart efter en massa forluster mot mattias blev det en hel del drickande i trostande syfte imogon aker jag vidare till en

brak och blod
söndag 8 april 2007 - Novgorod, Novgorod, oblast, Ryssland

ojojoj... mycket har hant pa kort tid tallink delade hytt med jan och jan fran kiruna som sop ner sig och kastade ner min vaksa med dyra kameror i fran hyttsangen undrade forst lugnt hur min vaska hade kommit ner och fick svaret att ingen rort vaskan sen undrade en mer frustrerad annice hur i