Brasilien

onsdag 28 mars 2007 - söndag 15 april 2007

Sol å bad i Brasilien.

siste dag i Pipa
onsdag 11 april 2007 - Pipa Beach, Rio Grande do Norte, Brasilien

Ja da er vi inne på siste dagen, vi er godt fornöyde med sol og tar oss en pause for å skrive en siste gang.Var på Tapas restaurant i går ( Astrid : ja , det kommer oppskrifter..), spiste knallgod mat :) Synes ikke vi har värt like heldige med maten hver gang, men denne slo an:)Det blir

Festival
söndag 8 april 2007 - Pipa Beach, Rio Grande do Norte, Brasilien

Hej.Här går livet sin lugna gång,vi solar och njuter. Annette är back in bussines igen och ska försöka ta igen Johan i brunhet...vilket kan bli svårt! Johan är svart och blir stadigt tatt för att vara brasse i gatan:) I går va de stor fest i stan och alla spelade samba/reggae i

Pipa:)
fredag 6 april 2007 - Natal, Rio Grande do Norte, Brasilien

Nå er vi i pipa, og 4 har blitt til 3.. Pernilla dro hjem onsdag kveld:( Vi andre har fått 2 bungalower nære strand og sentrum av denne livlige byen. Her er det påske før fullt, vi har en gjeng festglade brasser til naboer, noe som førte til at nattesøvnen i natt ble noe redusert.. Det er

Beach buggy tur.
torsdag 5 april 2007 - Natal, Rio Grande do Norte, Brasilien

Har i dag vart på beach buggy tur i sanddynorna. De va fartfyllt,men kanske en turistfälla och lite överskattat för 600 kr! Men de va lite rally i sanden och vi vart bruna och fina. Vi slappar av på hotellet i kväll och sticker till Pipa i morgon bitti. Kommer lite nya bilder därifrån

En ny solig dag..
tisdag 3 april 2007 - Natal, Rio Grande do Norte, Brasilien

Hei. I går va vi på en dagutflykt till Pipa. Vi skulle egentligen tagit lokal bussen,men taxi killen gav oss en så pass bra deal att vi slog till på den. Lilla Pipa va en underbart charmig by med massor av kullerstensgator,kändes som en riktig karibisk hippie by! Vi gick rundt i byn mestadels