Indonesien -07

söndag 17 juni 2007 - lördag 11 augusti 2007

Start i Singapore. Därefter dykning, dykning och dykning på Sulawesi och Flores i Indonesien.

Så där ja...
tisdag 11 september 2007 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

...då var man hemma igen. Det gick snabbt att komma in i vardagen igen; alltför snabbt... Micke jobbar ihärdigt på Ericsson och jag stormtrivs på mitt nya jobb som operationssjuksköterska på Plastikoperation på Sahlgrenska. Tyvärr kunde vi inte lägga upp bilder på dagboken under

Inventarier pa Reefseekers
onsdag 1 augusti 2007 - Flores, Nusa Tenggara Timur, Indonesien

Trodde aldrig att vi skulle lamna Labuanbajo och Reefseekers! Sedan senast har vi hunnit med 30 dyk var i Komodovaranernas land. Det blev ett glatt aterseende nar vi kom forsta dagen. Kath, agarinnan pa dykfirman kom ihag oss sedan vi doek med henne for tva ar sedan. Redan forsta dagen akte vi

Handelserika dagar i Tana Toraja
söndag 15 juli 2007 - Bali, Indonesien

Hej igen! det blev en lang bussresa fran Makassar till Tana Toraja. Vi kom fram halv-tolv pa natten, cirka tolv timmar efter att vi lamnat hotellet i Makassar. Nar vi stannade for kvallsmat borjade vi prata med en Indonesier, Johny. Forsta dagen tog vi det ganska lugnt. Pa formiddagen bytte vi

On the road again....
lördag 7 juli 2007 - Manado, Sulawesi Utara, Indonesien

Hejhej! Tyvarr blir det inte mycket bilder; sitter pa ett handvevat modem och slass med 2 987 Indonesier.... Om dykningen var bra pa Bunaken sa var den BRA pa Lembeh... Helt annan typ av dykning. Pa Bunaken var det mest vaggdyk och pa Lembeh var det "Muck-diving" som gallde...det innebar att man

Senast aktiv - från Koh Lanta, Krabi, Thailand
Fran dykning till mer dykning...
fredag 29 juni 2007 - Manado, Sulawesi Utara, Indonesien

Veckan i Singapore sag lite annorlunda ut for oss. Michael slet som ett djur och jag slet pa poolen...:-) Har nu precis lamnat Bunaken efter 11 resp. 12 underbara dyk. Sag massor med skoldpaddor, ett par hajar och miljoner fiskar. Ska nu aka over till Lembeh for (annu mer) dykning i Lembeh