Vouktil

måndag 7 maj 2007 - fredag 1 juni 2007

Denna gång ska jag flyga till Ukhta sen ta mig ännu längre norr ut längs med marken till ännu ett exotiskt resmål. Vouktil!

Vantan
lördag 2 juni 2007 - Moskva, Ryssland

Vantar pa planet som gar om tre timmar. Ska hem till en mohippa antar att det ar oficiellt nu, att bruden radan blivit varse :) Tack for alla meddelanden! Super kul. Igar spenderade jag en dag i Ukhta och shoppade en hel massa tva par skor en jacka och lite annat. Inte hade jag kunnat ana forsta

Go west!
tisdag 29 maj 2007 - Uchta, Komi, Ryssland

Har haft pet shop boys låt go west på repeat i hjärnan. Vet inte om det är som min kollega sa, en längtan att go west eller att den spelades mer än en gång på festen precis innan avresa. Nu är det i alla fall klart att jag ska åka hem på lördag. Lite störigt bara för jag hade en

Forsta lediga dagen
söndag 20 maj 2007 - Uchta, Komi, Ryssland

Hej, Jag fattade bleslutet att inte aka till jobbet idag kan tyckas vara ett enkelt beslut sondag och allt. Men vad ska jag fordiva en hel dag med i Vuktil? An sa lange har det gatt bra. Har last ut "Snabba cash" och atit lunch. Kom hit och laste ett hytt meddelande det gor att dagen kanns mycket

Tisdag
tisdag 15 maj 2007 - Uchta, Komi, Ryssland

Hej tack for alla meddelanden! Har har det inte hant sa varst mycket. Vi har vantat pa att ryssarna ska montera en axel i fem dagar. Det ar helt omojligt att fa nagot att handa men idag tror jag alla gick in i en koma, det ar bara gilla laget saker tar tid i ryssland. Som tur ar finna det en fil

Forsta veckan
söndag 13 maj 2007 - Uchta, Komi, Ryssland

Hej, Har varit har i snart en vecka och tiden gar fort vi jobbar 10h om dagen sen ar det hem laga mat och sova. Jobbet gar bra men i vantan pa att min kollega ska komma upp har jag fatt ta hand om driftsarttningsledar biten. Kanner att lite mer erfarenhet inte hade skadat. Att sitta i moten med