Averoy

söndag 30 september 2007 - söndag 23 december 2007

Jobb, jobb, jobb.

South of nowhere, north of nothing, hemma.
onsdag 2 januari 2008 - Visby, Gotlands län, Sverige

Hoho. Nu har jag vart hemma i lite över en vecka. Känns konstigt men samtidigt är allt som vanligt. Norgestunden gick så fort. Den sista tiden hann vi med väldigt mkt. Bl. a var vi på julbord med jobbet, klättra upp för ännu ett berg och kolla in en stor grotta, sköt med pistoler på

R.I.P
lördag 17 november 2007 - Molde, Møre og Romsdal fylke, Norge

Den här veckan har jag inte alls gjort bra ifrån mig. 1. Jag har dötat ett rådjur med min volvo. :( 2. Lyckats spärra de norska konto som jag just öppnat. 3. Jag har köpt alldelles för mycket onyttigt. Vi har skaffats oss bevis på att vi jobbar och sliter hårt. Fannies händer är

Kändisfest
lördag 10 november 2007 - Molde, Møre og Romsdal fylke, Norge

Lördagar är dagen. Favorit dagen. De är då de är lyx. Inget jobb, inget slit. De blir alltid en tur till Bruhagen för några timmar framför datorn. Lite godis köps oxå. I Bruhagens galleria sitter vi till 3-4 tiden. Sedan kör vi hem för att tillaga den efterlängtade pastan. På

Mecknokken
lördag 3 november 2007 - Molde, Møre og Romsdal fylke, Norge

Destination mecknokken Eftersom vädret hittills alltid har varit dåligt på helgerna, då vi är lediga, så bestämde vi oss för att klättra upp för Mecknokken på en fredag efter jobbet. ( På fredagar är de alltid fint väder.) Mecknokken är ett 750 m högt berg som ligger på Averoy.

snabba cash
lördag 27 oktober 2007 - Molde, Møre og Romsdal fylke, Norge

Nu har jag och Fannie vart här i norge i nästan en månad. Tiden har gått väldigt fort. De mesta har gått kempebra och vi trivs. Resan hit gick smärtfritt. Efter en kvarts kaosompackning vid båtterminalen, på söndagen den 30 sept, så åkte vi över med båten (med huvudvärk och