Thailand-Kambodja

lördag 12 januari 2008 - torsdag 14 februari 2008

Börjar med en vecka i Thailand för att sedan ta oss till Kambodja, Sianokville, Siam Rep med nkor Wat.

Hemma
lördag 16 februari 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Lagt till några bilder och skrivit lite texter till

Hemresa
tisdag 12 februari 2008 - Bangkok, Thailand

ja da var det dax att resa hem, Marie ar ivag och fixar fotter och hander , sjalv fick jag 30 min fotmassage och det behovdes efter allt spring pa MBK och alla andra shopping omraden. Planet hem gar klockan 23.40 till Istanbul sedan 4 tim vantan pa planet till stockholm dar vi ska landa kl

Flaskpost
lördag 9 februari 2008 - Ko Mak, Trat, Thailand

Vi ar pa en ode o.Nastan i alla fall,det ar sa lungt och skont har. Inte en enda strandforsaljare sa langt ogat nar.Nar vi kom hade vi bokat pa Lazy Day resort,resort ar val synd att kalla det,den lilla hyddan hade sett sina basta dagar.Dessutom bodde dar tva arkesvin,dom hade med sig varsin thai

reser
onsdag 6 februari 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Goran gick i genom besikningen i morse hos doktorn. Hans sar har lakt fint ,sa nu ar badforbudet upphaft. Forstass bojade jag smida planer for oss. Imorgon bitti checkar vi ut,Goran ska bara aka och fa sig en liten spruta forst. Sedan bar det av till Kho Mak. Det ar en lite mindre o utanfor Koh

Bilder
tisdag 5 februari 2008 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

hej Har lagt in lite bilder, annars mar vi jatte bra, jag var hos doktorn nu pa morgonen och la om saret det har inte infekterat sig. Sa jag far bad i morgon. Det blir visserligen 4 sprutor till men vad gor det.