Nya Zeeland o Fiji

lördag 12 januari 2008 - torsdag 28 februari 2008

Ska resa runt på Nya Zeeland o så blir d en vecka på Fiji!

Hem ljuva hem...
söndag 2 mars 2008 - Värnamo, Jönköpings län, Sverige

Sverige e helt fantastiskt underbart... Jag älskar den prickiga korven o luften (som man kan andas helt utan problem...) o skogen o regnet o snön o att inget alls har förändrats på stan mer än att en hylla har flyttats på åhléns o min dumma panna som aldrig går att tända i o att man

Magdalena Ivansson
Happy8 i Nya Zeeland o Fiji
Senast aktiv - från Värnamo, Jönköpings län, Sverige
Zzzz....
tisdag 26 februari 2008 - Hongkong, Hongkong

Jaha da va man i Kina helt plotsligt. Min forsta tanke nar jag vaknade i morse va, jag vill inte aka hem an.. Men snart e jag hemma o ska borja fortsattningen pa mitt liv. Just nu e klockan 2.15 pa natten i Nya Zeeland o 21.15 i Kina o har ska jag va i ca 4 timmar.. Roligt nar man star i kon till

Nu e d snart slut..
söndag 24 februari 2008 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

Tjing, tjing! Ah.. nu aker jag snart hem till Sverige, det ar bade saa trakigt pa ett satt o gott pa ett annat... d ska bli gott o kunna ga upp mitt i natten o dricka vatten direkt ur kranan, kunna ata mat som smakar gott o inte behova packa varannan morgon. Just nu e vi i Wellington o ska sova

Snipp snapp snut...
lördag 23 februari 2008 - Picton, Marlborough, Nya Zeeland

...sa va sydoresan slut... Vi har haft en helt underbar resa som vi kommer minnas med massor av gladje... Jag tyckte att hojdpunkten va glaciaren for vi hade stralande solsken o vi fick antligen gora nat fysiskt... =8))))) Underbart... Idag kan jag knappt ga for vi dansade hela kvallen o pa dan

Magdalena Ivansson
Happy8 i Nya Zeeland o Fiji
Senast aktiv - från Värnamo, Jönköpings län, Sverige
Marie o Magdalena pa nya aventyr...
onsdag 20 februari 2008 - Punakaiki, West Coast, Nya Zeeland

Just nu sitter jag pa backpackers o vantar pa att Aron ska klattra upp i varat rum o lasa upp... for de rakade lasa ute oss..far val se hur d gar... Idag har vi vandrat pa Nya Zeelands storsta glacier... o d va saa mycket jobbigare an va jag trott man fick ju klattra en massa men d va sa gott o kul