Tiden går o vi med den..
onsdag 16 april 2008 - Härjedalen V, Jämtlands län, Sverige

Är det inte så man brukar säga. Var jättelänge sedan jag skrev något här nu.. Vinter säsongen 2008 närmar sig sitt slut nu.. Vi stänger på söndag..känns konstigt men också skönt. Jag brukar juh ha mega ångest när det närmar sig slutet med än så länge är det ingen ångest i

Då Har det hänt..
måndag 18 februari 2008 - Härjedalen V, Jämtlands län, Sverige

Jag har laddat upp bilder!!! Ligger under dagboksinlägget Tokstorm.. Kolla på dem vettja, massa bra bilder om jag får säga det själv och det får jag juh!!! Lyssnar på Roxette nu..mycket bra o oerhört många minnen i dessa låtar.. Kram på er!

Tokstorm
onsdag 13 februari 2008 - Härjedalen V, Jämtlands län, Sverige

Nu var det länge sedan jag skrev nått här igen.. Får juh ta och skärpa mig helt enkelt! Idag har det verkligen varit tokstorm här i Fjellnäs. Trodde ärligt att jag skulle blåsa bort när jag gick till jobbet. Självklart hände det inte..hade juh varit lite häftigt!! Vi har gjort en

Hemma i Swordlake en sväng..
torsdag 17 januari 2008 - Falun, Dalarnas län, Sverige

Nu var det länge sedan jag skrev några kråkfötter här.. Har lämnat ett snöigt o blåsigt Fjellnäs o är nu hemma hos pappa i Svärdsjö. Här är det nada snö och väldigt grått.. Men snart är det dax att återvända till snön igen! Har inte berättat om häst o slädturen i Norge som

25 års dag o Jul på Fjellnäset
söndag 30 december 2007 - Härjedalen V, Jämtlands län, Sverige

Länge sedan jag skrev här nu.. Har varit mycket som hänt o en hel del jobb såklart.. Laddade upp lite bilder från min 25 års dag här.. Var verkligen en toppen dag! Började med tårta o sång på sängen..Var mina söta små vänner Emma, Memme o Vickan som stod för detta trevliga! Blev

Tredje Advent
söndag 16 december 2007 - Härjedalen V, Jämtlands län, Sverige

Är det idag, shit vad tiden går fort.. Snön ligger vitt här på Fjellnäset..i alla fall nästan överrallt.. Bakom skiduthyrningen är nog färgen en annan..efter alla kissnödiga byggjobbare! Vad händer här då..ja de nya har kommit nu..så nu är vi 8 st som bor i Sportis! Jag o Emma

Snöigt
tisdag 4 december 2007 - Härjedalen V, Jämtlands län, Sverige

Tänkte att det var dax att skriva några rader här nu.. Fjellnäs är sig inte likt här är det rörigt och nya hus lite varstanns..och en hel del hantverkare. Till och med kära gamla sportis har fått sig ett ansiktslyft..riktigt fint har vi det nu! Är jag, Vickan, Emma och Memme som bor