Kanada

tisdag 15 januari 2008 - söndag 1 juni 2008

Jobba och åka telemark till en början, sen får jag se vad som händer

Tillbaka i Vancouver
fredag 18 april 2008 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Hejsan Just nu händer det så mycket saker hela tiden så jag vet inte vart jag ska börja. Vi är nu tillbaka i Vancouver och har checkat in på ett myssigt litet hostle. Inget fancy men mysigt ändå. Jag har ju somsagt fått ett "jobb" i Whistler. Min betalning blir att jag bara behöver

Road Trip på g
tisdag 18 mars 2008 - Banff, Alberta, Kanada

hejsan Här på jobbet är alla på bra humör. Utom min chef för vi har stora problem med vvs systemet just nu. Så vi är mycket sparsamma med vattnet. Är någon plugg i något rör som gör att det inte rinner på som vanligt. Peter oskar och en kille från australien är och hälsar på

framtidaplaner
söndag 9 mars 2008 - Banff, Alberta, Kanada

Gud vad man e dålig på att skriva. Men desto roligareblir det när det poppar upp någon ny text. Händer inte så mycket just nu i Revelstoke. Snön har börjat smälta lite, och imorgon ska vi ställa om till sommartid det är alltid kul. Framtidsplanerna ser ut som så att jag, peter och

Besök
onsdag 13 februari 2008 - Banff, Alberta, Kanada

Nu händer det grejer ska ni veta. Igår fick vi på Glacier House fint besök av Peter och Oskar :D. Det kom som en överaskning men desto roliga. Vi åt en mycket god middag på hotellet som var lagad av våran second chef (nämligen jag) efter det så satte vi oss ner tog ett par öl och

Revelstoke
fredag 18 januari 2008 - Banff, Alberta, Kanada

Idag begav jag mig kl 0500 med greyhounds bussarna till Revelstoke. Det tog 9 timmar nästan exakt. Hade bokat ett hostel där, för jag tänkte att jag skulle hinna med en dag i skidbacken innan jag börjar jobba den 20 jan. Nu blev inte fallet så. För när jag hoppade av bussen i Revelstoke