New Zealand

fredag 4 januari 2008 - torsdag 31 januari 2008

Nu ska jag ha semester pa riktigt... woo... Kora runt o kolla laget pa NZ.. :)

Boarding in 30 minutes
onsdag 30 januari 2008 - Auckland, Nya Zeeland

Hej hopp, Sitter pa aucklands flygplats o ska snart till att boarda planet till LA.... for att sedan aka vidare till London... o kopenhamn o finally Goteborg.. :) Home sweet home... snart sa!! Puss o kram!

Sky Dive!
torsdag 24 januari 2008 - Whangarei, Northland, Nya Zeeland

Hmm... om nan e sugen pa att veta hur det kanns att falla fritt i en minut fran 4500 meters hojd sa kan ni val bara saga till... ;) Om ni inte vill veta - sa kommer jag beratta anda.. det va sjukt javla haftigt!!!! Imorn blir det dykning... om vadret tillater vill saga! Snart e jag hemma...

Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Hoga berg o djupa dalar...
fredag 18 januari 2008 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

Akte fran Queenstown - upp till Mt Cook (hogsta berget pa NZ) kunde tyvarr inte riktigt se berget da det var tjockt med dimma men iaf.. haha. Checkade in pa Tasman Glacier, var forsta uns av trecking... Killarna ar inte superintresserade av det. Men nu gjorde vi det i flipflop och paljettskor...

Bungy o fjordar
lördag 12 januari 2008 - Queenstown, Otago, Nya Zeeland

Kul kul kul! Jag lever - bungyjumpet var sjukt frackt. Adrenalinet sprutade ur oronen! Tog en svng ner till Te Anau och bodde pa camping vilket resulterade i spring nota... Forsta i mitt liv - o jag kan inte ens ta den pa en restaurang... yeye! Akte ner till Milford Sound - fjord. Cruisade lite

Roadtrippin
tisdag 8 januari 2008 - Queenstown, Otago, Nya Zeeland

Tog oss upp till Kaikoura for att simma med delfiner i mandags - men allt var fullbokad sa nu satter vi vart hopp till Picton. Ar just nu i Queenstown efter smastopp i Timaru, Oamaru och ett campingstopp i Alexandra. Vyerna i sig gor ju att man nastan kan kora av vagen - sen att man vill rakna far