Spring in Brussels

söndag 10 februari 2008 - onsdag 9 juli 2008

Inte riktigt redo for Sverige ännu... ;) Au Pair jobb blir det, o förhoppningsvis lite franskstudier. Ett stort plus är de korta avstånden i Europa... :D Är sjukt nyfiken pÅ Bryssel - spännande!

Back in Bruxelles!
fredag 23 maj 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Hej hej hej heeeejjj... Nu har jag gjrot Sverige med min Aussies - hur kul som helst. O lite till! Tack till alla som bidrog till det. Monica o Leif, Andrea, Daniel, Jessica, David och mammi pappi o viktor. GULD-stjärna i kanten minst sagt! Grät som ett litet barn i Köpenhamn när killarnas

Paris - oh lala!
torsdag 8 maj 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

oki doki -. så första helgen i maj spenderades i paris... och jag mötte inte bara våren utan ta mig tusan sommaren. Det var ljuvligt väder, 23-27 grader och strålande sol konstant i tre dagar, vad mer kan man önska? Kom ner med bussen på fredagen - hittade min väg till svenska kyrkan med

Spa, clubbing och kanal cruisa...
måndag 14 april 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Helgen har vart tokbra. Sander kom ner i fredags o hälsade på, jättekul att träffa honom igen. Va bara si sådär 9 månader sen sist, på MOM i Darwin. Wohoo... Hur som helst, elle och jag åkte med honom till jobbet i lördags. Lekte spa medans han jobbade (health club på 4 stjärnigt

60 dagar o holland till helgen!
torsdag 10 april 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Här sitter jag o tittar på aristocats med barnen, wohoo. Sjukt kul - just nu ska ankorna hjälpa till att lära thomas o'malley att simma... Oh ja.. kanske inte så intressant att veta. Min fransklärare är dum i huvudet tror jag, fruktansvärt otrevlig och på dåligt humör för det mesta.

Museenatt o fransklektioner....
lördag 15 mars 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Hejhopp, jag e usel på att uppdatera mig. Kan det vara för att det inte händer så himla mkt kanske? Damn right!!! Jobbar från 12-17 fyra dagari veckan vilket är soft, försöker dock att inte sova hela morgonen... Det är jag bra på, däremot e jag kass på att lämna sängen innan 11 typ.