Thailand/Australien

onsdag 9 januari 2008 - söndag 6 juli 2008

Party/Work and Holiday

Hemgang
lördag 5 juli 2008 - Hongkong, Hongkong

Jaha... Har sitter man i Hongkong och vantar pa att aka hem. Efter att ha varit borta i 6 manader kanns det valdigt underligt att vara pa vag hem till alla nara och kara, ja vi ses ju om en sadar 24 timmar. Akte fran Vang Vieng, holl pa att missa bussen eftersom ingen javla tuktuk dok upp, ont i

Midsommar i Sydney, sorligt farval och relaxing in LAOS
måndag 30 juni 2008 - Vang Vieng, Laos

Vi kom till Byron bay for att fira Rosies fodelsedag. Vadret va skit men forsta kvallen va vi verkligen pa G. Detta va da dagen innan Rosies fodelsdag men jag menar efter kl 24.00 ar det ju officiellt hennes fodelsedag. Sa vi gick hart ut! Kvallen blev lyckad och dagen efter va otroligt seeg. Gick

Sista spurten - Surfers Paradise, Brisbane, Byron Bay baby
onsdag 18 juni 2008 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Efter Airlie beach, dar vi inte gjorde ett jota..drog vi vidare nerat i landet. Vara planer; SURFERS PARADISE! Korde hela dagar och hela natter..na inte riktigt men nastan..en kvall korde vi sa lange att vi tom fick soppatorsk..i princip dock..ca nagra deciliter kvar i tanken enbart. Man kan val

United on the road, Melbourne - Sydney
tisdag 10 juni 2008 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Sa...det va ett tag sen jag o Jennie kom tillbaka till Australien :) Vi kom alltsa till Melbourne efter att vi varit pa Fiji. Vi mots av en alldeles lycklig o kanske en aning berusad Brittis, men jag menar det hade ju faktiskt varit GRATIS champagne for brudar pa baren som horde till varat hostel,

Roadtrip, Sydney - Airlie Beach
tisdag 10 juni 2008 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Aven om det va nice i Sydney nar solen va framme vare anda inte tillrackligt varmt. Vi vill kunna SCHTEKA. Vi vill ha lite farg! Sa vi satte oss i varan FLOWRIDER och trampade pa gasen for att ta oss upp sa langt vi kunde for att sedan hinna tillbaka ner till Brisbane den 16e, da bilen maste vara