På rymmen i Asien

måndag 21 januari 2008 - torsdag 20 mars 2008

Sand i brallan!
lördag 8 mars 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej alla dar hemma! Haromdan var vi duktiga oh ladda upp lite nya bilder. De mesta ar ifran Koh phangan och Koh samui. Fattas annu en hel del. Men lite kul finns att titta pa. Vi mar toppen och forsoker njuta av tiden som ar kvar. Ses snart! kram kram!

Senast aktiv - från Visby, Gotlands län, Sverige
Antligen ett nytt inlagg!
torsdag 28 februari 2008 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Halla dar hemma!!! Man kan saga att vi har satt oss sjalva i en jobbig situation, vi har namligen varit daliga pa att halla er uppdaterade pa vad vi har haft for oss den senaste tiden och maste darfor nu ga igenom flera veckors spannande bravader! jag hoppas att jag inte glommer nagot viktigt!

Take that away not Take away!
fredag 15 februari 2008 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Nara och Kara! Vi trixar, fixar och kampar med att fa upp vara bilder, men datorerna har ar inte sa sammarbetsvilliga. An sa lange ser ni bara bilder fran var forsta vecka. vi har tagit runt 1000 bilder sa de finns mkt mer att se. Ska gora ett nytt energifyllt forsok imorgon. Nu ar vi sam sagt pa

Senast aktiv - från Visby, Gotlands län, Sverige
rosa spy pasar, gront har a coal i mobilen..
torsdag 14 februari 2008 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Hejsan! Nu har vi antligen kommit tillbaka till thailand!, a till koh samui, vi har haft stora forvantningar efter allt vi hort fran rebecca.. hon skulle ha fatt visa oss vagen har men stackarn har varit helt utslagen pa hotel rummet, tur att vart rum ar fritt fran rattor denna gang.. nu har hon

Helena Jakobsson
Helaini i På rymmen i Asien
Where are we going??
torsdag 7 februari 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej! Tankte bara slanga in ett snabb liten uppdatering. Vi ar nu i Ao Nang, dar vi har varit sen i forrgar. Fortfarande reser vi runt med gotlands truppen. Idag kl 12 satter vi oss pa en buss och har en ca 16 timmars resa framfor oss till Kuala Lumpor i Malaysia. Mysigt! Dar ska vi ( trion)