Sommar på Island

fredag 11 april 2008 - fredag 29 augusti 2008

Ska fara till Island och ha praktik och även jobba.

Borta bra men hemma bäst.
fredag 29 augusti 2008 - Örnsköldsvik, Västernorrlands län, Sverige

Jaha då var man hemma i Sverige igen. Har inte skrivit så mycket nu på slutet och det är på grund av att det har varit gansk mycket att göra och att jag har varit ganska trött så jag har inte orkat att skriva. Det ber jag om ursäkt för. Den sista tiden på Eldhestar har varit jätte

Mamma Mia
tisdag 12 augusti 2008 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

Var på bio i Selfoss i går och såg på Mamma Mia. Det var alla från personalen som var med bortsett från de som är på långtur. Filmen var jätte bra. Det var jätte kul att få fara på något sådant så att alla kan vara med och ha kul. Filmen var jätte bra och alla skrattade och hade

Glasiär vandring
måndag 4 augusti 2008 - Reykjavik, Reykjaviks storstadsområde, Island

Hej hopp. Internet har varit ur funktion ett tag men nu funkar det hyffsat igen hoppas jag. Var ledig i Torsdags och då var jag Ellan och Elin ut på en liten utflyckt, vi var på glasiär vandring. Det var hur häfftigt som hellst och jag rekomenderar det verkligen till alla som har möjlighet

Golden circle

Hej hopp. Var ledig i går och då passade jag och Ellen som också var ledig på att ta en liten buss tur och titta på en geysir och sedan till ett vattenfall i Gullfoss. Det var en väldigt spännande och rolig upplevelse att få se dessa två saker. Resan började med att vi åkte buss från

6 veckor kvar

Ja då har man bara 6 veckor kvar innan man far hem till Sverige. 6 veckor kvar av roligt jobb och slit här på Eldhestar. Tycker att det är väldigt kul men jag börjar faktiskt att få ganska mycket hemlängtan och jag skulle kunna tänka mig att åka hem nu om jag hade möjlighet. Men det går