emlan på andra sidan atlanten

måndag 25 augusti 2008 - tisdag 8 september 2009

Ja ska spendera ett år i Wilmington,DE hos familjen Hohman. Där ja ska ta hand om en liten bebis,ta långa promenader med barnvagn,studera och utforska livet over there.

Stranden,bio mm
fredag 28 augusti 2009 - Wilmington, Delaware, USA

Hallå på er! Förra helgen var det stranden som gällde. Vi åkte ner på fredag kvällen och stanade till på en dinner. Eric är lite skeptiskt till vägkrogar då de tydligen lyckades hamna på ett väldigt risigt ställe för några helger sedan. Så han äter nästan hellre Mcd om d ska

hej då fest
måndag 17 augusti 2009 - Wilmington, Delaware, USA

Hej! Dagarna bara försvinner på något vänster och jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till. Förra vecka var ganska lugn dock men helgen innehöll ju mera. På lördagen blev det shopping, shopping och lite mera shopping. Försöker som sagt använda mina pressentkort och jag har nu

En helg av fest & strand
måndag 10 augusti 2009 - Wilmington, Delaware, USA

Hejsan, Nu har ännu en vecka passerat och i Sverige är det snart dags för skolstart. Är det inte härligt så säg ;) Här i USA är det varmt, klibbigt, luftfuktigheten är inte den roligaste. Allt jag har att säga angående vädret. Men ja klagar absolut inte. Räcker med att ja sänder en

Lite bilder från tidigare
måndag 3 augusti 2009 - Wilmington, Delaware, USA

Hej, jag ska skriva ett nytt dagboksinlägg men först tänkte ja ladde upp lite bilder här från tidigare under året..

En sväng till Philadelphia
måndag 3 augusti 2009 - Wilmington, Delaware, USA

Hej på er igen! Ja ska börja med att gratta Rickard som fyllde år i lördags! Grattis, grattis.. Grattis! Här över är allt bra. Tiden går verkligen snabbt. Vet att ja skriver det varje gång nu mera. Men d känns verkligen som tiden nu på sluten går fruktansvärt snabbt. Det är ett