Andra bullar i Namsos.

fredag 29 augusti 2008 - söndag 30 november 2008

Tillbaka till jobb i Norge.

Moving Ooos..
måndag 27 oktober 2008 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

I helgen hade vi besök av mamma brodd Jonna, syster brodd jossan + kompis Matilda och broder Brodd Jimmy. Mycket mysigt med en familj i huset; lagad mat på bordet efter jobbet, en mamma som frågar 100 frågor på en minut och påpekar att disktrasan luktar skunk. Väl behövligt faktiskt. :) Att

trytande trynar
måndag 6 oktober 2008 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

Hej och hallå! Kände att de var dags för ett nytt inlägg... Kom att tänka på " Tiden går fort när man har roligt". Om detta stämmer så måste jag utse mej själv och mina Namsos sambosar till mycket lättroade individer. Eftersom att jag under dom senaste 6 veckorna ägnat mina dagar

Mot namsos..
onsdag 10 september 2008 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

hej och hallå! Medans Fannie och Therese tog sig till Namsos med tåg och buss så Kørde jag bil med frøken jenny B hela vægen från øn. Cirka 115 mil blev de.. + ett par mil pga dålig kommunikation med GPS:en. En sak jag har lært mig av att køra långt med bil ær att man lær sig