Fortaleza

torsdag 30 oktober 2008 - måndag 22 december 2008

Praktik nummer 2 ska spenderas i Brasilien. =)

Vänta....
måndag 22 december 2008 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Nu sitter man här på arlanda och väntar på att pplanet till Örnsköldsvik ska avgå. Jag hade bokat in mig på planet som gick 16.20 men TAP ville inte avgå i tid från Lissabon så då jag hade fått mitt bagage på arlanda och tagit mig till terminal 4 så då hade planet gått. Smart som

Sista dagen...
fredag 19 december 2008 - Fortaleza, Ceará, Brasilien

Ja då var man framme på sista dagen på praktiken. Det känns bra att den är över, men det känns ändå tråkigt att man måste åka hem. Det ska ändå bli skönt att få komma hem och fira jul och nyår. Praktiken som jag har haft här i Fortaleza Brasilien har varit bra. Jag har fått

Sista rycket
måndag 15 december 2008 - Fortaleza, Ceará, Brasilien

Ja du, nu är det inte länge kvar innan jag åker hem, är inne på sista veckan nu. Det känns skönt att få fara hem snart, vill hem till julen. Jag vill sitta framför brasan och dricka glögg och äta pepparkakor. Jag vill sitta framför TV:n med familjen och dricka julmust och se på tv

Tiden går
tisdag 9 december 2008 - Fortaleza, Ceará, Brasilien

Ja du nu är det inte så länge kvar innan man sitter i kalla Sverige igen med 40 lager kläder på sig. Det är ca 12 dagar kvar innan jag far hem och på ett vis så känns det skönt men på ett annat vis så skulle jag vilja vara kvar här ett tag till. Det känns skönt att få komma hem till

Paradiset
torsdag 4 december 2008 - Fortaleza, Ceará, Brasilien

Jag har kommit till ett ställe som jag inte visste fanns. Ett ställe som inte vet vad stress är. Detta är ett paradis. Jag har hamnat i en by som heter Canoa Quebrada och ligger ca 15 mil söder om Fortaleza. Det går att ta sig hit med lokalbuss och det går även turistbussar som hämtar