Australien, Nya Zeeland och Thailand

måndag 17 november 2008 - fredag 13 februari 2009

Jag och Annapanna ska iväg på vårt störstaste äventyr ngnsin!

Bangkok - Hem o lite efterfunderingar från resan.
söndag 1 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Hallå alla glada :) Som nu alla vet om så befinner jag mig på svensk mark sedan ca 16 dagar tillbaka o tänkte ta tillfället i akt att summera resan samt hemgången. Den sista dagen i Bangkok va allt annat än rolig då vi inte visste när vi skulle få åka hem, hur o om jag skulle bli

Koh Chang - Bangkok o Bangkok annu lite mera...
torsdag 12 februari 2009 - Bangkok, Thailand

Forestall er d varsta skrackscenariot ni kan komma pa nar ni ska ut o resa, lr iaf en av d varre, pricka in d precis samma dag som ert flyg ska hem till Sverige o surprise, dar har ni mig o Anna. Vid d har laget skulle vi eg befinna oss pa Heathrow, London i vantan pa ett flyg till Stockholm.

Christchurch - Koh Chang
torsdag 5 februari 2009 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Forestall er en klarbla himmel, en vidstrackt smakornig vitbeige sandstrand, turkosblatt klart vatten som breder ut sig i oandlighet, vajande palmer i d sma latta briserna, lukten av salt, varme, kryddor o fisk samt en gassande sol som gor att man inte fryser en endaste liten nanosekund. Dar har ni

Christchurch
tisdag 27 januari 2009 - Christchurch, Canterbury, Nya Zeeland

Tjolahopp pa alla er glada darhemma i d kalla, morka o snoblaskiga sverigevadret ^^ Hoppas d e bra med er iaf! Sj sa mar jag pa topp, hog pa koffein som jag e :P Drack en stor latte pa Starbucks for flera tim sedan (narmare bestamt 4, men koffein har en valdigt konstig inverkan pa mig,

Queenstown - Christchurch
söndag 25 januari 2009 - Christchurch, Canterbury, Nya Zeeland

Tjenixen pa er darhemma! Vad daliga ni har blivit pa att kommentera pa sistone, fy skams pa er! Jag lever faktiskt pa era sma kommentarer ^^ Battring efterlyses! Nu e jag o Anna iaf pa vart sista NZ stopp, lite smatragiskt sadar men ist for att sorja att vi lamnar coola NZ sa ser jag fram emot o