Den efterlängtade långresan

onsdag 26 november 2008 - måndag 16 februari 2009

Den efterlängtade långresan går till Singapore, Thailand, Australien och Nya Zeeland, i hopp om att vi ska slippa undan den kalla svenska vintern.

måndag 2 februari 2009 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Nu befinner vi oss antligen pa stranden i Thailand, rattare sagt pa Lonely Beach pa on Kho Chang. Vi kom hit i forrgar eftermiddag efter att ha rest i 26 timmar fran Chiang Mai (forst nattag, sedan buss och bat). Forsta natten har bodde vi i en budget bungalow vilket gick bra, men efter att ha bott

Trekking och kho Chang
måndag 2 februari 2009 - Bangkok, Thailand