Thailand och Laos

torsdag 1 januari 2009 - lördag 21 februari 2009

Anna och Johan tar en tur till svenskarnas favoritresemål och tar en bra titt på Laos också! backpacking, bungalows och djungelstrapatser väntar.

Slutet närmar sig.
onsdag 18 februari 2009 - Bangkok, Thailand

Så, sista dagen i detta fantastiska land har gett sig tillkänna. Som hoppats fdök Patrik och Malin upp, faktiskt när jag satt i restaurangen vid vår bungalow och småpratade lite. Vi hade några jättetrevliga dagar ihop, bland annat hyrde vi cyklar och tog oss till vattenfallen på Don Khon

Paradisön
onsdag 11 februari 2009 -

Hej allihopa! Så, vi är inte superduktiga på att uppdatera men det är lite trist att sitta vid en dator när solen skiner ute och man kan ligga i sin hängmatta och läsa en god bok. Men men, plikten kallar och det är roligt att få berätta om våra strapatser. Vi hittade en bra resa till

Luang Prabang och Vang Vieng
tisdag 3 februari 2009 - Vang Vieng, Laos

Hej hej! Nu befinner vi oss i Vang Vieng och har bott har tre natter nu. Imorgon bar det formodligen av mot Laos huvudstad - Vientiane. Tankte boka resa idag. Tankte sammanfatta lite vad som hant sen sist. Vi stannade tre natter i Luang Prabang men hade garna stannat annu langre om vi haft tid.

Johan Grusell
grusse i Thailand och Laos
Senast aktiv - från Kodaikanal, Tamil Nadu, Indien
Låååång resa med trevligt mål.
onsdag 28 januari 2009 - Luang Prabang, Luang Prabang, Laos

Hej hej! Nu är jag tillbaka igen och skriver :) Har råkat på datorer slöa till leda så jag har lämpat över skrivandet på Johan ett tag. Dessutom har jag bestämt mig för att lämna bilduppladdningen därhän tills vi kommer hem till Sverige, alternativt till London, då det tar

Reggaefestival
måndag 26 januari 2009 - Mae Hi, Mae Hong Son, Thailand

Hej igen! Nu befinner vi oss i Pai och har precis varit på en tvådagars reggaefestival här. Resan hit var ganska seg dock, åkte nattåg från Bangkok till Chiang Mai som tog 15 timmar och sen åkte vi buss 4 timmar fran Chiang Mai för att ta oss upp till Pai. Bussen vi åkte med hade

Johan Grusell
grusse i Thailand och Laos