Cocktails and dreams

lördag 23 maj 2009 - måndag 31 augusti 2009

Har bestämt mig för att göra en sak jag tänkte göra för flera år sedan.. Barskolan på Mallorca! Ska bli kul som fan. Förhoppningsvis stannar jag hela sommaren :)

jävligt bra kod!
lördag 1 augusti 2009 - Magaluf, Balearerna, Spanien

jag har faktiskt glömrt bort att jag har resdagbok... eller, okej då.. jag är lat! haha dags för en "liten" uppdatering då. För er som inte förstår så är jag kvar på Mallorca. Barskolan tog slut den 13juni och jag och några vänner flyttade in i en lägenhet ihop. Ett riktigt mysigt

anneliecn i Cocktails and dreams
shiftmasters, i love u all!
fredag 12 juni 2009 - Magaluf, Balearerna, Spanien

Herre min guuuuuuuuuud! tre veckor har nu gott och kursen är slut. Ikväll får vi våra diplom och då är det snippsnapp slut.. "för vi har tagit studenten.. för vi har tagit studenten" jag har haft tre fantastiska veckor med fantastiska människor, både i gruppen, lärare och bartenders

anneliecn i Cocktails and dreams
so far so very very very good!
måndag 25 maj 2009 - Magaluf, Balearerna, Spanien

Hej här kommer en liten uppdatering från mig dag1. Landade ganska sent, och blev incheckade på hotellet och fick en rundtur på skolan och en presentation av alla lärare. Efteråt blev det utgång och välkomstfest nere på barskolans egna bar Grabbarna Grus Beach Club. Kvällen var riktigt