Runt om i asien.

onsdag 21 januari 2009 - tisdag 28 april 2009

Jag å Mette far iväg igen. Jag ska försöka vara lite flitigare med att skriva den här gången (många var det som gnällde sist). Men om jag inte skriver så är det förmodligen för att det finns bättre å göra vilket är ett plus! Vi har inte bestämt så mycket i förväg utan tar det som det kommer så gått som det går. Det ska bli ett härligt och efterlängtat avbrott i det vanliga livet. Den här resan ska vi försöka hoppa bungejump (om vi inte ballar ur). Snorkla å dyka, shoppa massor åka lite mer på utflykter tror jag nog. Ja, mer får ni väl veta när/om jag skriver när vi kommit iväg.

Tillbaka i bali.
tisdag 31 mars 2009 - Bali, Indonesien

Nu har vi sett till sa att vi har ca tre veckor till i bali! Det kandes bra a komma tillbaka till ett stalle dar men kanner igen sig. Stranden gatorna bungejump tornet manniskor... Igar gjorde vi en utflykt till lovina. Sa imorse kl 6 sa akte vi ut med en liten bat, tittade pa den rosa

fixat bilder!
söndag 8 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Ja, nu har jag fixat bilder. I och for sig sa har vi inte haft sa mkt att gora idag sa det var helt okej. Men ush vad trakigt. Sa nu hoppas jag att alla ar nojda med bilderna. Sorry moster men vi vagade inte riktigt fota "he/she'n". Mamma; titta inte for mkt pa bungejump bilden jag vet att du blir

BUNGYJUMP!
måndag 2 mars 2009 - Bali, Indonesien

Bungyjump, 60 meter!!!!

Bali!
söndag 1 mars 2009 - Bali, Indonesien

Nu har vi vart pa Bali ett tag. Vi trivs jattebra, hit vill jag aka tillbaka nagon gang. Vi hade jattetur med vadret. det kom en regnskur de tva forsta dagarna, och nu sa ar regnperioden slut. Varmt! Vi borjade med en heldagstur, sag en massa haftiga saker. Monkie forest, vulkanen, Gick i

fotomodeller?

Vi har tagit oss till port dickson, lite lugnare an huvudstaden. Vi har en jattefin strand for oss sjalva, forutom pa lordag och sondag for da ar alla andra manniskor har. Sa igar ropade folk efter oss hela tiden, dom tog kort pa oss hela dagen och ville fa kontakt. Ganska sa irriterande efter tva