Vi åker tillbaka!

måndag 2 februari 2009 - fredag 15 maj 2009

Vi ses

time goes by so slowly
tisdag 21 juli 2009 - Visby, Gotlands län, Sverige

Jao! Jag och Alex-andra sitter här och spanar in lite resor till våren. Det blir som vanligt avfärd i feb, den 8 närmare bestämt. Det blir lite thai igen och sen hade jag och syster tänkt åka och hälsa på kusinvitamin i Australien. Vi har lite flyktiga planer på Kuba och Jamaica. Alex har

Laos is the shit del 2
söndag 26 april 2009 - Gili Trawangan, Nusa Tenggara Barat, Indonesien

Laos del 2! Efter Vang vieng drog vi norrut till Luang Prabang, En valdigt mysig liten by. Dar besokte vi forsta dagen Kuang see som ar ett skitcoolt vattenfall! Med glasklart iskallt vatten! Andra dagen akte vi med en lang longtailbat i tva timmar langs med Mekongfloden till en buddha grotta

Alexandra Öjefors
a_o i Vi åker tillbaka!
Laos is the shit! del 1
onsdag 1 april 2009 - Bangkok, Thailand

Kapitel 1. PussParty at Bobby's. Dom tankta 4-5 dagarna i Vang Vieng slutade med hela 10. Vi har haft turen att aterigen hanga med grabbarna grus fran nykoping samt 3 harliga och trevliga tjejer fran goteborg som killarna hade med i slap fran thailand. Vi motte ocksa upp Annika och hennes liga

Alexandra Öjefors
a_o i Vi åker tillbaka!
Sa var man i BKK igen
onsdag 1 april 2009 - Bangkok, Thailand

Ja, vad ar det nu da.. 4:e gangen for i ar eller? sitter pa samma internetcafe oxa. nej men iaf, vi ska aka till phiphi ikvall.. skont! och till min stora forvaning sa har battan och crey hittat dit. trodde jag aldrig, men det ska bli skoj. vi ska aven mota upp lina och alex fran norge, elin "olin"

Sjukt!
fredag 20 mars 2009 - Vang Vieng, Laos

jag fattar inte det har. man gar upp, ater frukost, aker ivag och tubar sen lyckas man vara askalas vid fem snaret. vi har hittat en bra bar. idag ska vi tydligen fa gratis dricka! vi gillar det. men tubingen ar lite farlig, de ma jag saga. alla har rivsar over hela kroppen efter stenarna. idag