time goes by so slowly
tisdag 21 juli 2009 - Visby, Gotlands län, Sverige

Jao! Jag och Alex-andra sitter här och spanar in lite resor till våren. Det blir som vanligt avfärd i feb, den 8 närmare bestämt. Det blir lite thai igen och sen hade jag och syster tänkt åka och hälsa på kusinvitamin i Australien. Vi har lite flyktiga planer på Kuba och Jamaica. Alex har

Laos is the shit del 2
söndag 26 april 2009 - Gili Trawangan, Nusa Tenggara Barat, Indonesien

Laos del 2! Efter Vang vieng drog vi norrut till Luang Prabang, En valdigt mysig liten by. Dar besokte vi forsta dagen Kuang see som ar ett skitcoolt vattenfall! Med glasklart iskallt vatten! Andra dagen akte vi med en lang longtailbat i tva timmar langs med Mekongfloden till en buddha grotta

Laos is the shit! del 1
onsdag 1 april 2009 - Bangkok, Thailand

Kapitel 1. PussParty at Bobby's. Dom tankta 4-5 dagarna i Vang Vieng slutade med hela 10. Vi har haft turen att aterigen hanga med grabbarna grus fran nykoping samt 3 harliga och trevliga tjejer fran goteborg som killarna hade med i slap fran thailand. Vi motte ocksa upp Annika och hennes liga

Sa var man i BKK igen
onsdag 1 april 2009 - Bangkok, Thailand

Ja, vad ar det nu da.. 4:e gangen for i ar eller? sitter pa samma internetcafe oxa. nej men iaf, vi ska aka till phiphi ikvall.. skont! och till min stora forvaning sa har battan och crey hittat dit. trodde jag aldrig, men det ska bli skoj. vi ska aven mota upp lina och alex fran norge, elin "olin"

Sjukt!
fredag 20 mars 2009 - Vang Vieng, Laos

jag fattar inte det har. man gar upp, ater frukost, aker ivag och tubar sen lyckas man vara askalas vid fem snaret. vi har hittat en bra bar. idag ska vi tydligen fa gratis dricka! vi gillar det. men tubingen ar lite farlig, de ma jag saga. alla har rivsar over hela kroppen efter stenarna. idag

Rock n Roll
onsdag 18 mars 2009 - Vang Vieng, Laos

Efter 18 timmars buss och batresa fran koh samui var vi framme i Bangkok kl 06.00. Var resa mot Vang Vieng i Laos skulle inte fortsatta foren kl. 19.00 pa kvallen sa for att doda lite tid under dagen forsokte vi hitta en gratis pool som vi kunde hanga i.. Efter att ha hangt pa mc. donalds och

Det smaller igen!
torsdag 12 mars 2009 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

jepps, tillbaka pa koh samui. jag och fannie kallar det hemmeeee. gubbarna pa khaosan kommer t.o.m ihag vad vi ska ha for macka. bra intryck dar! fullmoon var hur bra som helst. skont gang innebar skont hang! orkar inte ga in pa detaljer. ikvall blir det val att man ar pa alkoholen igen. ska hooka

Shark! Stand up!
fredag 6 mars 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Efter 14 harda dagar pa Koh Phi phi sa finns de mkt att skriva om... Sa ni som ogilllar langa inlagg och/eller har kansliga oron kan sluta lasa redan har.. * Ni som fortfarande ar med och har vart pa PP forut sa kan jag beratta de har andrats endel sen forra aret: dansstallet Carlitos ar helt ute

Horde jag skal?
onsdag 25 februari 2009 - Bangkok, Thailand

My body hates me! Har festat nu i 8 dagar och min kropp orkar nog snart inte mer. Alkoholen har fratt sonder min mun, gjort sa jag har tappat min karlek till mat och gjort mej sa trott att jag inte orkar sola. Meeeeeeen! Det ar det vart! Nej, hem och sova en snabbis och sen pa olen igen. Nu har vi

Looking for room?
tisdag 17 februari 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej hej! Vi har tillbringat en skon vecka pa Koh Pu. Vi akte dit enbart for att fa oss en branna och det fick vi.. Det var kanske lite val lugnt for min smak men det ar sant man far ta ibland. Folket var hur trevliga som helst och Alex fick t.o.m ett thairagg. Vi andra holl oss ifran det dar.