2009 - Thailand & Vietnam 30 års firande

lördag 21 mars 2009 - söndag 5 april 2009

Sol, bad, fest, shopping, foto, backpacking. Samt 30 årsdagsfirande!

Halong Bay och dom sista dagarna i Hanoi
fredag 3 april 2009 - tp. Hạ Long, Quang Ninh, Vietnam

Nu har vi varit ut på båttur i det mäktiga Halong Bay, dock var inte vädret lika mäktigt men det var ändå jättefint att se. =) Träffade flera intressanta människor på den resan. 2st från Malaysia som bjöd oss dit för framtida semester. Sedan träffade vi även ett par från

Härliga Sa Pa
söndag 29 mars 2009 - tt. Sa Pa, Lao Cai, Vietnam

Nu slutar vi våra 2 dagar från en av de mest härliga platser som vi har sett under denna resa. Vyer som antagligen inte kan beskrivas änns med kamera eller videokamera, men en liten smak kan säkert ges :) Vi har vandrat bland lokalbefolning och besökt små byar som för oss känns helt

Kul att träffa våra Vietnamesiska vänner!
fredag 27 mars 2009 - tp. Hạ Long, Quang Ninh, Vietnam

WOW Vietnam vilket häftigt land! Vi har sett oss lite omkring i Hanoi. Vi blev så välkomnade av våra Vietnamesiska vänner som vi lärde känna när vi var i Kongo. Dom tar oss med på dom lokala restaurangerna, och serverar oss dom skummaste men jättegoda maträtterna. Har även tagit med

Vidare till Vietnam!
onsdag 25 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Tjena allesammans! Tack för alla gratulationer!!! Igår hoppade vi på en buss och åkte till Pattaya, det var trevligt att se lite beach, även om vi inte var pa den bästa stranden. Mycket intryck man tar med sig härifran. Nu sitter vi pa flygplatsen i Bangkok och har checkat in, for att

23/3 1979...
måndag 23 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Yes, då har man klivit över 30 -strecket och tro det eller ej men det känns riktigt härligt! Resan hit gick bra, befinner oss nu i Bangkok, ska sova här inatt oxå, sedan bär det av till Pattaya imorgon. Hivar oss på ett Sky train (som tunnelbana men upp i höjden), för att sedan akå buss

2009 - Thailand & Vietnam 30 års firande

80 Bilder 3 Besökta platser 5 Dagböcker