bila till england

tisdag 23 juni 2009 - onsdag 8 juli 2009

bila igenom danmark, tyskland, belgien, luxenburg,frankrike och sist till england.Mål med resan:hälsa på släkt till Katherine i oxford och ta minst 50 geocacher minst ett i varje land

hemma

äntligen hemma.hemma efter att kört från hamburg handlat alkohol i puttgarden sedan två färjor och hem jippi borta bra men hemma bäst

paris runt
söndag 5 juli 2009 - Paris, Île-de-France, Frankrike

lördag såg vi notre-dame,den största katedral jag har sett ,otroligt vacker .vi gick både runt den och kollade in läget på insidan. sen åkte vi båt på seine ,floden som slingrar sig igenom paris.vädret har blivit något bättre nu bara 25grader,men vi har ijallafall ett svalt hotelrum.

nu har vi kommit till paris
fredag 3 juli 2009 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Tordag lämnade vi england tog färja dover calais körde till paris (70 mil).Väl inne i paris körde vi vilse tre gånger även med gps.hamnade vi i underjorden (tunnel) där det var avfarter åt alla håll. allså ingen lätt trafik i paris,men med min yrkesvana kom vi säkert fram.idag fredag

sightseeing i england
onsdag 1 juli 2009 - Oxford, England, Storbritannien

Hallå vi har haft en underbar tid här i england.imorgon torsdag är det dags resa vidare till frankrike, paris. oxfordshire är ett vackert område. vi har sett oss runt och cachat en del.I söndags var vi på och tittade runt i stan oxford som ligger 40min från david and helen.Vacker stad med

nu har vi kommit till oxford shire
fredag 26 juni 2009 - Oxford, England, Storbritannien

vi har lämnat tyskland på torsdag. passerat igenom nederländerna och belgien frankrike sedan tagit färjan calais dover , passerat utsidan av london i rusningtrafik. Ska aldrig klaga över rusnings trafiken hemma igen.sedan åkt strax söder om oxford det blev inte mer än 70 mil. Så nu är vi