Kanada - Vancouver

söndag 14 juni 2009 - torsdag 2 juli 2009

Jag,brosan och en kompis ska dra till Vancouver i 2½ veckor. Vi har 2 barndomskompisar som flyttade från Sverige för 1 år sen till Kanada och vi ska dit för att hälsa på de. [link url=http://www.facebook.com/N.Dynatos?ref=name#/album.php?aid=98247&id=694902712]BILDER, Klicka här![/link] [b][u]Resans Poäng: 9/10[/u] [/b]

Varmt, Varmt som fan!
lördag 27 juni 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Som rubriken säger, vi har så jävla grymt väder här! Idag ska vi samla alla grabbarna och dra till Ali för att grilla sen efter ska vi gå på bio. I tisdags var vi och kollade på stora jeepar så snygga och så mäktiga att sitta i, 6 st fick plats i de.

Big City Life
måndag 22 juni 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

I fredags bestämde vi oss för att hyra cyklar men inte vilka cyklar som helst utan tandemcyklar! Vi cyklade genom stanley park med så grym utsikt Sedan drog vi till Mongolian BBQ buffè och man fick mixa själv vad det skulle vara för kött vilka såser osv för 11$ Vi försökte så gott vi

Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
"Can i have some change, man?"
torsdag 18 juni 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Det har vi fått höra 100 gånger nu, vart vi än går. Folk ber om pengar hela tiden. Under den korta tiden som vi har varit här så har det hänt massor med olyckor. Folk kör mot rött hela tiden och tvekar inte att köra 90 på en 60-väg. Därför får man vara på sin vakt när man går

Mer om vancouver
tisdag 16 juni 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Hello gott folk! Igår fick vi skjuts av Maleks mamma och pappa till ett stort köpcentrum, och vi som tycker att den nya IKEA är stort eller att gränby centrum är så grymt för att du hittar allt där hahaha. Nej, det jag såg igår var STORT! Vi var inne i sportaffärer som stadium,

Vilken start pa resan!
måndag 15 juni 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Nu ar vi antligen i Kanada efter en lang lang resa. Resan fran stockholm till London blev forsenat 1 och en halv timme.Vi missade darfor planet till Kanada och resan tog till slut allt som allt 20 timmar istallet for 13. Vi kakade da fish&ships i London. Vi anlande igar jattetrotta och slut men