WWOOF Spain 2009

måndag 13 juli 2009 - torsdag 13 augusti 2009

WWOOF arbete någonstans i spanien samt lite obligatorisk sightseeing i Barcelona och förhoppningsvis Malloroca eller däromkring

Vilse i Andorra
tisdag 11 augusti 2009 - Andorra la Vella, Andorra

Hejsan!! Nu ar mitt lilla wwoofing aventyr slut, de sista dagarna vart ganska sig lika, bar sten mest. Tyvarr sa lyckadeds ETA smuggla in lite bomber i Palma samma kvall som jag skulle aka, som tur var sa var de ganska sma, och ingen kom till skada. Var lite orolig dar ett tag att de skulle stalla

wwoof del 2
torsdag 6 augusti 2009 - Mallorca, Balearerna, Spanien

Hejsan! Nu har jag hittat en mer palitlig dator, sa nu ska jag forhoppningsvis skriva ett helt inlagg +) Mitt wwoofande borjar lida mot sitt slut, har bara tva arbetsdagar kvar, och jag ser fram emot att aka vidare, aven fast jag borjar kanna mig ganska hemma och trivs battre och battre med min

WWoof
onsdag 22 juli 2009 - Mallorca, Balearerna, Spanien

Då så, nu är jag på plats i Porrerres för mina tre veckors wwoof arbete. Hittills så har jag gjort två arbetsdagar, så jag har precis hunnit bli varm i kläderna. Familjen jag bor hos är en salig blandning av det mesta europa har att erbjuda, det snackas spanska, katalanska, tyska, franska