Två månader av tåg i Europa

lördag 27 juni 2009 - torsdag 27 augusti 2009

Två månaders tågluff i europa. Åker huvudsakligen själv men kommer möta min bor i Frankrike och några kompisar i polen.

Krakow - Stockholm
torsdag 27 augusti 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så kom dagen som man bävat inför, hemresedagen. Tanken var att ta sig till Danzig och försöka ta en bår därifrån men det sket sig ju eftersom jag hade förhalat tidsplanen och hamnat typ en vecka efter. Hade för roligt helt enkelt. Så. Att ta sig från krakow till stockholm på under

Visit to Vienna
måndag 24 augusti 2009 - Prag, Tjeckien

Sidorna blev tama. Efter att jag trillat pa en matta vid liften och haft sonder min tumme, solkramen glommde jag sa mitt ansikte blev trasigt, har gatt omkring den senaste veckan och omsatt skin som en orm. Ingen vaker szn. Efter Hintertuxer akte jag tillbaka till munchen for att dricka ol, det

Senast aktiv - från Wanaka, Otago, Nya Zeeland
Ost, konst, slott, Innsbruck och en glaciär
fredag 14 augusti 2009 - Innsbruck, Tyrolen, Österrike

Jag har, som ni kanske har sett, köpt en kamera. För en miljon franker, det är vad dom kallar pengarna i geneve. Kameran är förövrigt svinbra. Jag har besökt staden som boken Vargarna fran Elba till största delen utspelar sig i, zürich har hunnits med, och jag tog mig faktiskt till

OsG-Paris-Bayuex-Bunkrar-Paris-Schweis
fredag 7 augusti 2009 - Genève, Schweiz

Jag vann mot den röda dagen!!! Tänkte att om jag är på semester så ska jag också vinna. Detta gjordes genom att ta veckans buss till OsG, hitta ett hotel som inte skulle finnas, käka konserver, kolla på staden, fota staden med mobilkamera eftersom kameran jag lånade av mamma är från

Bordeaux + att hitta ORADOUR SUR GLANE del. 2

Lämnade bror pa hotellet i nice med fyra slantar till bussen, hoppade pa ett tag till Bordeaux...eller...dom tyckte att jag skulle till mersilles och jag sket i att ga av sa jag hamnade i Bordeaux. Där tvättade jag och läste ut en bok. Nu sitter jag för andra gangen i Limoges, the shit city,