Sydostasien runt på 276 dagar

söndag 30 augusti 2009 - tisdag 1 juni 2010

Jag (Daniel Blomfeldt) och Erik Kotka ska åka runt i Sydostasien, jobba som volontärer samt utsätta oss för alla äventyr vi kan komma över.

Verkligen sista spruten, Malaysia och Kina
måndag 31 maj 2010 - Peking, Kina

Nehaa! Hoppas allt är bra där hemma. Nu är vi verkligen på sluttampen av resan och det känns väldigt, väldigt märkligt! Ska dock bli kul att komma hem och träffa alla! Av våra sista 4 veckor spenderade vi tre i Malaysia. Först var vi som sagt i Kuala Lumpur ett par dagar och åkte

Verkligen sista spruten, Malaysia och Kina
måndag 31 maj 2010 - Peking, Kina

Sista spurten på Borneo
söndag 9 maj 2010 - Cameron Highlands, Pahang, Malaysia

Hej hallå! Allt bra hoppas jag! Med oss är det finfint! Vi har nu varit i Kuala Lumpur tre dagar (för tredje gången) efter 4 veckor på Borneo. Alltid lika kul att komma till den här stan, det känns som att komma hem. Sitter just nu i min säng på vårt hostel. Det regnar och åskar helt

Senast aktiv - från Peking, Kina
Borneo (Sarawak, Brunei och Sabah)
fredag 23 april 2010 - Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia

Hejsan Hoppas allt är kanon i Sverige. Här på Borneo är allt mycket bra! Vi är just nu i staden Kota Kinabalu i delstaten Sabah, i Malaysia, på norra Borneo. När jag skrev senast var vi i staden Kuching. Därifrån beslöt vi att flyga till staden Miri för att åka till nationalparken

Senast aktiv - från Peking, Kina
Singpore och Borneo (Sarawak)
lördag 10 april 2010 - Siburan, Sarawak, Malaysia

Hej hallå Hoppas allt är bra! Har hört att våren äntligen kommit så det måste ju kännas skönt! Nu är vi i staden Kuching på Borneo (delstaten Sarawak) och njuter av vacker natur! För ungefär en vecka sedan lämnade vi Bangkok efter att ha åkt båt, gått runt i parker och ätit god