framme
söndag 27 september 2009 - Burgos, Kastilien och León, Spanien

gjorde 37 km idag, och ar framme. det kanns valdigt skummt att vara bland folk igen. men anda skont att kunna ta det lugnt i morgon. men ja det kanns valdigt skumt alltihopa, nu kommer jag inte ga nagot mera. det kanns nastan lite tomt. och det var valdigt stojigt kring katedralen och

19 mil kvar
måndag 21 september 2009 - Burgos, Kastilien och León, Spanien

tja, efter leon sa har jag knattat pa ratt bra, har val gatt 12 mil de senaste 4 dagarna, sa nu ar det bara 19 ca kvar... och det kanns ratt skont, vi ar aterigen uppe bland berg, och jag tycker mer om att vandra har an pa the plains. visst det var skoj for det var sa annorlunda men... det ar

leon
torsdag 17 september 2009 - Burgos, Kastilien och León, Spanien

tja idag har aterforenats med lite folk som jag har legat bakom dels eftersom jag var sjuk en dag och att jag inte har gatt lika langt som de. det var behovligt. i den "grupp" som har hallit samma tempo som jag bestar mest av aldre folk... de verkar ha ofantligt svart att anpassa sig efter nagon

camino del 2, the plains, och magsjuka
måndag 14 september 2009 - Burgos, Kastilien och León, Spanien

verkade inte som om forra inlagget kom in, nagot hande med datorn... men iaf, de tre senaste dagarna har varit valdigt harda for mig. inte sa hart fysiskt men psykiskt. men enligt de jag har pratat med sa kommer alla till de stadiet pa caminon nar allt kanns tungt och jobbigt och man vill sluta

tappar rakningen
tisdag 8 september 2009 - Burgos, Kastilien och León, Spanien

hej. jag har totalt tappat rakningen pa hur langt vi har gatt och hur manga dagar... jag tror dock att vi har gatt ca 23 mil nu. vet inte sakert. igar var det en ratt trakig dag. forst nar jag gick sa gick jag forbi en by dar det fanns ett cafe for jag tyckte det var for tidigt for frukost.

santa domingo dag 9
söndag 6 september 2009 - Burgos, Kastilien och León, Spanien

nu har jag averkat 2 mil till, 20 mil totalt. sov aterigen ratt daligt, men i natt var det for att sangarna dar vi bodde var sa daliga. manga hade ont i ryggen nar vi vaknade. sa jag borjade ga kl 6. och var framme ca 09.45 jag hade kunnat fortsatt var inte sa trott i kroppen men nu har jag annu en

dag 8
lördag 5 september 2009 - Estellencs, Balearerna, Spanien

tja gatt fardigt for idag, idag blev de 3 mil, jag tror om jag har raknat ratt att vi ar uppe i 18 mil totalt... igar sa var vi ute och at tapas, gick runt till olika barer och ater en liten ratt och sa gar man vidare till nasta.... lite speciellt men helt ok, en ur "varat" gang eller vad man ska

dag 6
torsdag 3 september 2009 - Estellencs, Balearerna, Spanien

hej igar var det tydligen inte dag 5 och inte dag 4... man blir lite snurrig det ar samma ruitn varje, dag... kliva upp kaka frukost ga i ett par timmar. hitta boende, duscha tvatta, ta en ol laga mat, ata sova.... det ar val en typsik dag, men det ar bra, man traffar sa mycket skont folk. lite

dag 4
onsdag 2 september 2009 - Estellencs, Balearerna, Spanien

framme i estella eller vad det heter, idag blev det ytterligare 2.5 mil, imorgon blir det nog 3 mil. sov j´vligt bra inatt vilket var valdigt nodvandigt, har lite ont i nacken, men det ar bara muskulart sa det gar val over. de jag vandrar med en tysk och en svensk har lite problem med deras

jahopp
tisdag 1 september 2009 - Pamplona, Navarra, Spanien

allt ar helt underbart. jag har lite skavsar, ett riktigt stort pa hogerfoten men jag har gatt i mina sandaler nu sa det har gatt ratt bra. ar skinflad pa hogra halen ungefar sa stort som en 5 krona. men jag smorjer med alcogel och 8 hour cream sa det har nastan lakt. fran borjan kandes de som om