SENSOMMAR 2009 Turkiet

lördag 29 augusti 2009 - söndag 6 september 2009

Reser till Turkiet, Kemer och hotell Ambassador

Hemresan
söndag 6 september 2009 - Kungsör, Västmanlands län, Sverige

Nu har vi kommit hem. Anlände till Arlanda kl. 0125 och efter en stunds bilåkande hamnade vi i Torpa vid c:a 0430. Jobbigt och "kallt" men skönt att vara hemma igen.

Fredag
fredag 4 september 2009 - Kemer, Turkiet

Hej alla vänner. Inga bilder idag, vi har bara badat och solat och badat och käkat. Börjar längta hemåt. I morgon blir det oxå en del bad innan bussen hämtar kl.1920 Turktid.Vi blir hemlösa från kl. 1200. Det blir 7 timmars väntan i den sköna värmen. +30 i kväll och brukar vara +35

Torsdag
torsdag 3 september 2009 - Kemer, Turkiet

Vi hämtades vid hotellet kl 9.30 och åkte buss till hamnen i Kemir. Det blev en heldag på havet. Bilderna får berätta.

Onsdag
onsdag 2 september 2009 - Kemer, Turkiet

Hej igen ! I dag har vi tillbringat heeela da´n på stranden.Solat,svettats,badat,solat o.s v.(Temp i vattnet över 27 och i luften 34). Naturligtvis med avbrott för lunch, kaffe mm. Vi har inte nu några bilder att ladda upp, men återkommer efter morgondagens utflykt. Stor kram / Inger och

Tisdag. Pool och promenad
tisdag 1 september 2009 - Kemer, Turkiet

Vi har kommit på att det var rätt att Max och Jim var med till Rhodos. Här finns varken tennisplan, biljard eler andra spel. Idag har vi provat poolen och soldäcket. Ja, inte frös vi! Efter lunchen gick vi en runda och hamnade på Kemers gågata = många affärer. I morgon blir det havsbad