Karibien

fredag 3 december 2004 - onsdag 15 december 2004

På en kryssning i Karibien gifte vi oss en helt underbar dag på Grand cayman, georgetown. Med oss på resan var barnen, våra föräldrar, Jonas syster med familj:)

Orlando igen
lördag 11 december 2004 - Orlando, Florida, USA

Tiden går fort när man har roligt... De sista 2 dagarna spenderades på båten. Det är svårt att förklaara hur STORT allt är, och hur mycket det finns att göra HÄR. Vi har faktiskt inte hunnit med allt. Sååå, jag hoppas verkligen att jag någon gång i livet kommer tillbaka hit . Fira

Cozumel
fredag 10 december 2004 - Cozumel, Quintana Roo, Mexiko

Jag får en morgongåva av Jonas. Ett jättefint hals-smycke med ett hjärta från “Golden Lady”. Jag har köpt en klocka till honom. Vi äter frukost på tu man hand innan vi hämtar barnen. Vi tar en taxi downtown. Flickorna vill göra rastaflätor i värmen. Jag väljer att shoppa

Vår bröllopsdag
torsdag 9 december 2004 - George Town, Caymanöarna

Vaknade tidigt och begav mig till den inbokade tiden hos frissan. därefter tillbaka till hytten för att själv fixa döttrarna i håret. Därefter lämnade jag och Jonas "båten", för att ta oss över till Grand Cayman: Woow vilket vatten! Grand Cayman är en “vykorts-ö” och till och med

Jamaica
onsdag 8 december 2004 - Ocho Rios, Saint Ann Parish, Jamaica

Det kryllar av affärer och människor som högljutt ropar och frågar om vi vill fläta våra hår eller behöver någon taxi vid hamnen i Ocho Rios. Jonas får erbjudande om att köpa "nåt konstigt pulver:( Nje, inte vårt "favvo-ställe". Vi handlar lite smågrejer men hoppar över stranden

Labadee
tisdag 7 december 2004 - Labadie, Nord, Haiti

Labadee är Royal Caribbeans privata ö på Haiti. Det visar sig att ön är otroligt vacker och grön. Vattnet är turkosblått. Vi går av på morgonen och tillbringar hela dagen på stranden. Vi behöver bara säga var vi vill ha våra solstolar, så kommer det folk och bär åt oss. RCCL har