Slutspurten...
söndag 27 september 2009 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Nu börjar det närma sig slutet av denna resan.I går var vi ute på en liten cykeltur. Hyrde cyklar rakt över gatan här från hotellet och cyklade längs med vattnet hela vägen upp till Santa Monica Pier. Det blev en liten tripp på ca 5 mil. Tur att det inte var så varmt... Eller hur,

L.A. och Highway 1
torsdag 24 september 2009 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hallå på er.Nu är vi i Los Angeles och bor på ett hotell i Redondo beach.Fint område med en stor marina. Lite tråkigt att alla ställen här stänger kl 02 bara. Tydligen nån lag här att man inte får servera alkohol efter 02.00 så det är väl ingen som tycker det är värt att ha

Alcatraz
tisdag 22 september 2009 - San Francisco, Kalifornien, USA

Hej på er allihopa. Idag började vi dagen med en frukost på ett närliggande Ihop. Efter den så promenerade vi ner till pier 33 där båten till Alcatraz avgår ifrån. Vädret idag var ganska soligt och lite småvarmt (dock inte i närheten av så varmt som det var i Vegas). Som vanligt i

Sista dagarna i Vegas
måndag 21 september 2009 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Hej på er allihopa. Här kommer lite info om våra sista dagar i Vegas... På torsdagen tog vi en liten nätt promenad längs strippen (den e längre än vad man kan tro...) Kollade in en massa hotell som Bellagio, Venetian, Palazzo m.fl. Finns ett par rätt fina hotell i den stan kan man

San Francisco
måndag 21 september 2009 - San Francisco, Kalifornien, USA

Nu är vi som sagt i SF. Och man kan ju säga att när man e här så förstår man verkligen att det är gay capital of the world... Höjdpunkten igår var när vi satt och käkade middag och det glider in en snubbe av asiatiskt ursprung med en helt absurg "man-bag" och en leksakshäst (modell

BILDER !!!
måndag 21 september 2009 - San Francisco, Kalifornien, USA

Vi verkar ha tekniska problem med uppladdningen av bilder på detta internet som vi använder nu... Har stått igång hela natten och försökt ladda upp, men har inte kommit förbi 0% än :-( Vi gör ett nytt försök när vi kommer till L.A där vi hoppas på bätte quality på

Framme i San Francisco
lördag 19 september 2009 - San Francisco, Kalifornien, USA

Hej på er allihopa. Nu har vi anlänt i San Francisco. Resan hit gick bra, men var lite lång. Klämde in det på ca 8,5 timmar med fyra stopp för kaffe, dricka och pissepauser. När vi checkade in och killen i receptionen frågade hur resan varit så sa vi att den gått bra men vi tyckte det tog

Finally...
torsdag 17 september 2009 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

Hej allihopa därhemma. Efter många om ech men har vi äntligen fått fixat strömadaptern så att laptopen går att ladda... Lite svårt att skriva nåt utan batteri, men nu e vi i alla fall på banan... Flygturen gick bra, men var lång. Sista flyget från Chicago till L.A. var riktigt segt.