Australia Underground

söndag 13 september 2009 - måndag 13 september 2010

Två galna klubbkids utforskar australien. Från små mörka minimalklubbar i obskyra källarlokaler till månskensbelysta psyfestivaler i öknen. Here we go!

1770
måndag 29 mars 2010 - Seventeen Seventy, Queensland, Australien

Goddag. Skulle garna skriva ett langre inlagg idag men har inte mycket tid kvar har. Vi har det fortfarande mycket bra men det borjar kannas som om vi ska rora oss vidare nanstans. Amerikanen som vi ar har uppe med fick inte ha kvar sitt jobb pa restaurangen langre. Har ar inte mycket kunder har

Solen har kommit.
torsdag 25 mars 2010 - Seventeen Seventy, Queensland, Australien

Hej alla Dar hemma. Solen har kommit hit nu och vi har bra vader varje dag. Blir mycket strandhang och vi har bland annat byggt ett "fort" pa stranden. Saknar tyvarr vaggar for tillfallet men vi haller pa. Annars rullar det mest pa och vi slappar mycket. Ha det bra alla sa hors vi snart

Fortfarande ingen tackning.
onsdag 17 mars 2010 - Seventeen Seventy, Queensland, Australien

Hejsan. Skulle bara saga att vi trivs superbra har uppe och har blivit mycket strandliv dom senaste dagarna. Igar gick vi ut pa lite trekking och hittade en superschysst strand som var omringad av klipppor. kanns jattebra att vara har uppe. Skulle bara skriva lite har sa att ni vet att vi

Agnes Water !
söndag 14 mars 2010 - Seventeen Seventy, Queensland, Australien

Hej alla. Sitter just nu pa ett svindyrt internetcafe i Agnes Water. Vi kom hit idag efter att ha spenderat en natt pa en aker mitt ute i ingenstans. Vaknade imorse och fick lift av en trevlig person som heter Liam. Vi ska forsoka mota upp lite vanner har uppe men det ar svart att fa tag pa

En hälsning från gästskribenterna
söndag 28 februari 2010 - Melbourne, Victoria, Australien

Hej alla. Nu är vi hemma i Ödåkra igen och allt är nästan som vanligt. Det är svårt att greppa allt vi har varit med om på vår resa och det är inte utan att vi längtar tillbaka till värmen. Australien är ett fantastiskt land med så himla mycket att uppleva. Vi har bara hunnit med en