tillbaka till bali...

måndag 19 oktober 2009 - måndag 7 december 2009

Jag blev kär i bali och det mesta som har med bali att göra. Så det här är början på en mycket längre resa som jag inte riktigt vart vart den går...!

Hemma.
måndag 14 december 2009 - Uppsala, Uppsala län, Sverige

Nu är jag hemma. Konstig kansla att flyga over halva jordklotet och sen vara tillbaka dar man startade som om att ingenting har hant. Ja ja, snart jul da...

barnhem!
onsdag 2 december 2009 - Bali, Indonesien

Vi tankte att det inte skulle ta allt for lang tid att hitta det har barhemmet. Lite langre tid an vad vi hade raknat med tog det anda, Vi fragade oss fram genom en stad kandes det som. Fast det var helt okej eftersom jag fick en ordentlig rundtur som var unik. Alla ville hjalpa till med ett rad

Varmt!
söndag 29 november 2009 - Bali, Indonesien

Jaha, nu har det flesta akt harifran kanns det som, Mette har rymt stan ett tag och mina vanner frean norrkoping som jag lyckades locka hit har akt hem med. Da var det jag och balineserna kvar da. Dagarna ar ratt sa lugna. Vi aker runt lite till nya platser, det verkar alltid finnas nya stallen.

Sapi!!
fredag 13 november 2009 - Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia

Helt otrolig o! Micalea och jag hamtade upp killarna igar pa flygplatsen, sa nu ar vi fyra svenskar som traskar runt har. Vi akte till on sapi idag. En sagolikt vacker o, kandes som att vi var pa robinsson. Kameran har gatt varm hela dagen. Och vi har fatt farg allihop. Och pa fragan hur jag

Djungelaventyr!!!
onsdag 11 november 2009 - Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia

Nasapor, vanliga apor, orangutanger, stora odlor, myggor myggor myggor, Vackra faglar, coola faglar, ornar, elefant bajs, STORA grisar... Mycket kan man se nar man gar i djungeln! Tydligen sa overlever man till och med om man rakar ga over krokodilens bo pa nattetid med?!