Down under & så mkt mer

torsdag 11 mars 2010 - tisdag 7 februari 2012

Lägenheten uppsagd å allt i den sålt. Tar med mig mitt pick och pack ut på ett äventyr som jag planerar ska vara i minst tre år. Australien, Nya zeeland, Fiji å allt som jag kan hinna med e planen!! [b]Let the adventure begin![/b]

Dags att lämna aporna och spendera en natt i Bogor
tisdag 11 oktober 2011 - Bogor, Jawa Barat, Indonesien

Gick upp som vanligt och åt frukost med de andra. Packade gjorde jag igår så jag var redo för att åka. Vi gick till matningshuset för att ta ett sista gruppfoto, volontärer och djurskötare. Sen gick jag för att spendera min sista halvtimme med Barney. Han är så himla duktig på att hoppa

Sista arbetsdagen
måndag 10 oktober 2011 - Sukabumi, Jawa Barat, Indonesien

Idag jobbade jag min sista dag och det var ganska ledsamt. Jag har så himla mixade känslor för att åka. Men jag ser verkligen fram emot att få resa lite och jag vet ju nu vad jag ska göra av min framtid, tjohooo!!! Jag gick med Sabrina och Laura idag eftersom jag såklart ville jobba med

Konfiskerat en till apa och jag hade en stor del i det hela!
söndag 9 oktober 2011 - Sukabumi, Jawa Barat, Indonesien

Idag hade sabrina en dag ledigt så jag fick ta hand om Barney och Onett. Barney hade jag ute en lång tid idag, jag vill suga i mig allt barney som jag kan innan jag åker. Kommer att missa honom nått så otroligt mycket, han är ju min bäbisapa jue..... Sen gick jag till Onett och gav honom

Tbc test, tvångsmatning och kapsyl-ätning
lördag 8 oktober 2011 - Sukabumi, Jawa Barat, Indonesien

Det har varit en händelserik dag idag kan man säga. Jag har varit med Sabrina och jag började med Barney medans hon förberedde för ett tbc test som vi skulle ta på Onett, den nya apan. Så jag Ester och Josh gick med Sabrina och Usup för att hämta Onett så vi kunde ta honom till kliniken.

Vi släppte våran leopardkatt idag :)
fredag 7 oktober 2011 - Sukabumi, Jawa Barat, Indonesien

Idag var Budi tyvärr upptagen på annat håll så vi kunde inte åka och försöka med nästa apa, men vi bestämde att vi ska göra ett nytt försök på söndag istället och han har också fått information om två apor till som vi kan försöka med, så hoppet finns kvar! Jag hängde på Ester