varmt o skont
onsdag 17 februari 2010 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

just nu i wellington. Flog ner fran Aukland for att traffa en van jag o Anja reste med i Kina for 2 ar sedan. Han delar ett schysst hus i new town med 3 andra grabbar. Har varit runt i stan idag o kollat laget. Hamtat hans bror pa flygplatsen och haft en super trevlig kvall med familjen. Grillat

delade
torsdag 4 februari 2010 - Kilimanjaro, Tanzania

ja nu har man inte stumpan vid sin sida vilket ar riktigt ledsamt. Har unnat mig ett varmt bad har i kylan i london. fy fan... vill inte ga utanfor hotellet. Glad jag ska ner till varmare breddgrader igen. Anja har mott upp Gabbe och jag tror de har det riktigt mysigt. vi tillbringa ungefar en

safari
fredag 22 januari 2010 - Lake Manyara, Tanzania

ja idag anlande vi till stone town pa Zanzibar. Detta verkar mycket lovande!! vi vill bara skriva nagra rader om vara aventyr ute pa savannen vilket vi kan rekomendera varenda manniska. Det var verkligen outstanding. Valde att gora turen med samma bolag som kili altsa kessey brothers. riktigt

Nere fran kilimanjaro
fredag 15 januari 2010 - Police Avenue, Kilimanjaro, Tanzania

Ja vad sager man. Otroligt, underbart vackert, javla skit berg. det var det tuffaste vi nagonsin gjort. riktigt glada att vi valde 7 dagar for det var det vart. de vi gick med var underbara. 2 riktigt schyssta guider och en kock som vi utan tvekan skulle kunna ta med hem. Underbar mat!! Fran

Vid foten av kilimanjaro
fredag 8 januari 2010 - Police Avenue, Kilimanjaro, Tanzania

Sitter just nu pa ett mysigt internet cafe i staden Moshi. Underbar stad omringad av berg och djungel. Tog oss 3 dagar att komma hit. En natt pa heathrow men vi hitta ett riktigt gott rod tjut som vi unna oss. ett par timmar pa flygplatsen i Kairo som for ovrigt maste vara varldens trakigaste